اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرب‏الاجل استاندار زنجان به مدیران

مدیریت، داخل اتاق نمی‏شود / حضور در کف بازار مهم است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: با مدیریت در داخل اتاق کار، کارها پیش نمی‏رود و باید در بازارها حضور داشت.

مدیریت، داخل اتاق نمی‏شود / حضور در کف بازار مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: کنترل بازار نسبت به تنظیم بازار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حتی یک قلم کالا نیز در انبارهای کشور کم نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کالاها به وفور در بازار وجود دارد هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه حفظ منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده از مهم‏ترین وظایف مسئولان است، تصریح کرد: این حفظ منافع به نسبت و بر اساس عدالت صورت می‏گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بازار باید برای تولیدکننده و مصرف‌کننده شفاف باشد، اضافه کرد: مدیریت و کنترل دقیق و صحیح بازار از اهمیت زیادی برخوردار است.

*برخورد شدید با گران‌فروشی‎ها در استان زنجان

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه قیمت یکی از مهم‏ترین شاخص‏های دستگاه‏های نظارتی به شمار می‏رود، ادامه داد: باید با گران‌فروشی‎ها برخورد شدیدی شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استان برای کنترل بازار و کاهش قیمت‏ها باید از اختیارات قانونی خود استفاده کنند، یادآور شد: مردم با این اقدامات خوش‏بین شده و به دستگاه‏های دولتی اعتماد می‏کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید به صورت شدید و محکم با گران‌فروشی‏ها و تخلفات در استان زنجان برخورد کرد، خاطرنشان شد: مسئولان باید در این زمینه در کف بازار حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به صورت جدی در زمینه کنترل بازار وارد عمل شوند، افزود: مشکلات گوشت باید به سرعت برطرف شود.

*واردات گوشت گرم به استان زنجان

رئوفی‏نژاد با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام رئیس‌جمهور و وزیر، گوشت گرم از طریق استان‏های مرزی وارد کشور می‏شود، ادامه داد: استان زنجان نیز برای خرید این گوشت اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بازار و بازاریان زنجانی و تعامل آنها با دولت به ویژه در اجرای طرح بزرگ هدفمندسازی یارانه‏ها بسیار خوب بوده است، تصریح کرد: بازاریان افراد ارزشمندی هستند که انصاف را رعایت می‏کنند.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول