اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان ـ 33

دیدار نخبگان گلستان با آیت‌الله لاریجانی آغاز شد

خبرگزاری فارس: در ادامه دیدارهای رئیس قوه قضائیه با اقشار مختلف مردم استان گلستان دیدار وی با نخبگان و اساتید دانشگاه‌های استان دقایقی قبل در سالن کوثر سازمان جهاد کشاورزی استان آغاز شد.

دیدار نخبگان گلستان با آیت‌الله لاریجانی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این دیدار با استقبال جمع زیادی از نخبگان و اساتید دانشگاه‌های استان گلستان مواجه شد.

براساس این گزارش، استاندار، رئیس کل و معاونان دادگستری کل استان گلستان و جمع دیگری از مسئولان لشکری و کشوری در این نشست حضور دارند.

طبق گزارش فوق، آیت‌الله آملی لاریجانی در این دیدار با دیدگاه‌های نخبگان گلستانی در خصوص مسائل حقوقی و قضایی و همچنین برخی موضوعات مهم کشور آشنا می‌شود.

بر این اساس، رئیس قوه قضائیه نیز در این نشست دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص برخی از مسائل کشور مطرح می‌کند.

خبرهای دریافتی خبرنگار فارس از محل دیدار نخبگان با آیت‌الله آملی لاریجانی حاکی از این است که در این نشست صمیمی موضوعات مهم و قابل توجهی در راستای توسعه کشور و استان گلستان به ویژه در چارچوب سند چشم‌انداز 20 ساله که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز است، مطرح می‌شود.

همچنین همزمان با این دیدار نمایندگان ویژه آیت‌الله آملی لاریجانی به شهرهای مختلف استان سفر کرده و ضمن شرکت در جلسات شورای اداری با مردم آن شهرستان‌ها نیز دیدار و گفت‌وگو کرده و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می‌شوند.

لازم به ذکر است رئیس قوه قضائیه در ادامه دیدارهای خود عصر امروز نیز با روحانیون و ائمه جمعه شیعه و سنی استان گلستان دیدار می‌کند.

آیت‌الله آملی لاریجانی صبح روز گذشته با هدف بررسی مشکلات قضایی مردم و دیدار با قضات و کارکنان دادگستری کل استان گلستان به همراه هیئت عالی‌رتبه قضایی که متشکل از تمامی سران قوه قضائیه است، وارد فرودگاه گرگان شد.

وی در بدو ورود مورد استقبال آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان، جواد قناعت استاندار و جمع زیادی از مسئولان استانی قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه پیش از آغاز رسمی برنامه‌های خود به منظور اداری احترام به مقام والای شهدا و حضرات آیات سیدسجاد علوی و سید حبیب‌الله طاهری گرگان، نماینده فقید مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و فرزند شهیدش بر مزار آنها حضور یافت.

انتهای پیام/83003/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول