اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری در گفت‌وگو با فارس:

اختلاف ‌‌مورد پذیرش نیست/‌تحریم‌ها به خودباوری ملی می‌انجامد

خبرگزاری فارس: نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس سرانجام تحریم‌ها را خودشکوفایی و اقتدار ایران اسلامی دانست و بر ضرورت وحدت در آستانه انتخابات تأکید کرد.

اختلاف ‌‌مورد پذیرش نیست/‌تحریم‌ها به خودباوری ملی می‌انجامد

محمداسماعیل کوثری امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای «سگزآباد» بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه اختلاف و دو دستگی هیچ‌گاه مورد پذیرش نیست، اظهار داشت: همه باید با حس همدلی و وحدت کشور را به سمت پیشرفت و رونق اقتصادی پیش‌ برده و در این راستا اثرگذار و جامع واقع شوند.

پیام شهدا استقلال ایران است

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پیام شهدا برای نسل کنونی تصریح کرد: امروز وظیفه‌ای که بردوش تمام مردم قرار دارد، تلاش برای تجدید خاطره با تمامی حماسه‌سازان و دلاور‌مردان هشت سال جنگ تحمیلی بوده و برای تحقق این مهم باید سعی کرد روز به روز میزان ولایت‌مداری خویش را افزایش داد.

مسئولان تابع محض رهبری باشند

وی عنوان کرد: تطبیق اعمال و رفتار خود با تمام حرکات و رفتار‌های شهیدان باید پایه و اساس کارهایمان باشد که البته ملت غیور ایران اسلامی تاکنون نشان داده‌اند که پایبند به رهبری و مطیع اوامر ولایت بوده و قدم از قدم کج بنا نکرده‌اند.

حماسه‌سازی ملت ایران فراموش نشدنی است

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شکوه حماسه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه وفاداری ملت به انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت: تحریم و تهدید چیزی نیست که بتواند از ایستادگی ملت جلوگیری کرده و آنان را از پای درآورد و در نهایت این تحریم‌ها به خودشکوفایی و اقتدار بیشتر نظام اسلامی می‌انجامد.

انتهای پیام/77005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول