اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

پیشنهاد مذاکره در شرایط تحریم مضحک است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد مذاکره در شرایط تحریم اقتصادی یک پیشنهاد مضحک بوده و قابل بررسی نیست.

پیشنهاد مذاکره در شرایط تحریم مضحک است

مؤید حسینی‌صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: راه مذاکره ایران اسلامی با هیچ یک از کشورهای دنیا مسدود نیست ولی نشستن بر سر میز مذاکره با بعضی از کشورها امکان‌پذیر نیست به طوری که آمریکا به کشورمان حمله اقتصادی کرده و با اعمال سیاست‌های نادرست ملت ما را در محدودیت قرار داده است.

وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان یک کشور مخل اقتصاد در جامعه ما مطرح شده است، افزود: با توجه به سوابق و عملکردی که از طرف کشور مذکور در اذهان عمومی وجود دارد پیشنهاد مذاکره عجیب بوده و باور کردنی نیست به طوری که هر کشوری برای برقراری ارتباط نزدیک و ارسال پیام دوستانه مبادرت می‌کند باید ابتدا مقدمات آن را فراهم کند حال آن که آمریکا وارونه عمل می‌کند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پذیرفتن چنین پیشنهادهایی از طرف ملت ما سبب خدشه‌دار شدن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شده و این گونه به اذهان متبادر می‌شود که ایران در فشار بوده و از پیشبرد سیاست‌های کلی و برنامه‌های خود ناتوان است بنابراین به چنین گفت‌و‌گویی تن داده است ولی ملت ما با برگزیدن بهترین رویکرد و اتخاذ مناسب‌ترین تصمیم مانع شکل‌گیری چنین دیدگاه‌هایی در بین ملت‌ها می‌شود.

حسینی‌صدر با تاکید بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: سیاست خارجی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عرصه‌ها در رقم خوردن سرنوشت ملت است بنابراین در همه برهه‌ها از جمله تنظیم روابط با کشورهای خارجی سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطیع ولی فقیه هستند تا ایران اسلامی همواره در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ما با همت دانشمندان مسلمان و متعهد به انواع فن‌آوری روز و مدرن دنیا دست یافته‌‌اند، اظهار داشت: بدون اینکه به هیچ یک از قدرت‌های جهان تکیه دهیم در زمینه‌های علمی، صنعتی، پزشکی و .. توفیق‌های چشمگیری به دست آورده‌ایم که همه این موارد در سایه اتحاد و همدلی تحقق یافته است پس باید جدی‌تر و ساعی‌تر از قبل برای سربلندی کشورمان تلاش کنیم.

حسینی‌صدر با اشاره به اینکه در انتهای سال رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان نظام از جبهه اقتصادی کشورمان را در فشار و تنگنا قرار داده‌ و تحریم‌ها را تشدید کرده‌اند مقام معظم رهبری این عنوان را برای سال جاری انتخاب کرده‌اند که نتایج مثبت زیادی را در برداشته است ولی باید در سال‌های پیش‌رو نیز این امر در سرلوحه قرار گرفته و فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل در جامعه به شکل مطلوب نهادینه شود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول