اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

تحریم‌ها جلوی پیشرفت کشور را نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: امروز کشور ما در عرصه‌های دفاعی، علمی، فناوری، هسته‌ای و ده‌ها مورد دیگر پیشرفت داشته و دشمنان نتوانستند با تحریم‌ها و تهاجمات خود جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرند.

تحریم‌ها جلوی پیشرفت کشور را نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نمازخانه دبیرستان امام حسین (ع) اظهار داشت: ملت غیور ایران با راهنما قرار دادن قرآن کریم و پیروی از ائمه اطهار موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت‌های ایران قبل از انقلاب افزود: رهبری‌های هدایت‌گرانه امام خمینی (ره) سبب شد تا مردم ما مسیر خود را پیدا کرده و از دین و میهن اسلامی ‌دفاع کنند.

زین‌الصالحین گفت: امروز کشور ما در عرصه‌های دفاعی، علمی، فناوری، هسته‌ای و ده‌ها مورد دیگر پیشرفت داشته و دشمنان نتوانستند با تحریم‌ها و تهاجمات خود جلوی این پیشرفت‌ها را بگیرند.

فرماندار بم تصریح کرد: جوانان ما در دوران مختلف به دشمنان نشان دادند که در دفاع از میهن و اعتلای آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و این حضور جوانان وظیفه مسئولان کشور را سنگین‌تر می‌کند.

وی ابراز داشت: استفاده از دوران جوانی امری ضروری و قابل توجه است و انتظار بنده از قشر جوان شهرستان این است که از توان و ظرفیت خود در راستای اعتلای شهرستان به کار گیرند.

محمود مهدوی بم با بیان اینکه در زمینه خواندن نماز اول وقت سفارش زیادی است، گفت: نمازخانه دبیرستان امام حسین (ع) با 200 متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان اعتبار ساخته شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش افزود: توجه دانش‌آموزان به مسائل دینی از موضوعاتی است که باید در دستور کار معلمان قرار گیرد.

وی گفت: پس از حادثه زلزله بم مدارس زیادی در سطح شهرستان ساخته شده که با مشکلاتی از جمله نبود کارگاه کامپیوتر، اتاق سمعی و بصری، فرش نمازخانه، آزمایشگاه، وسایل سرمایشی و گرمایشی و همچنین عدم هوشمندسازی کلاس‌ها مواجه هستند.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول