اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان:

خارج شدن از تحریم‌های اروپا از افتخارات بانک ملت است

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان گفت: بانک ملت از دستاورد‌های ویژه‌ای در کشور دارد و خارج شدن از تحریم‌های اتحادیه اروپا از افتخارات بانک ملت در سطح کشور به شمار می‌رود.

خارج شدن از تحریم‌های اروپا از افتخارات بانک ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن روستا ظهر امروز در همایش دومین سالگرد افتتاح باشگاه مشتریان بانک ملت با اشاره به ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های مناسب بانک ملت به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات اظهار کرد: در حال حاضر شعب بانک ملت در استان اصفهان از لحاظ وضعیت منابع و مصارف موقعیت مطلوبی در سطح کشور دارد.

وی اضافه کرد: بانک ملت براساس دستور‌العمل‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت‌ها را در حوزه بانکداری رعایت کرده است.

مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان با اشاره به دستاورد‌ها و اقدامات وسیع بانک ملت در سطح کشور تصریح کرد: دست‌یابی به خدمات شارژ الکترونیکی کارت سوخت و همچنین خارج شدن از تحریم اتحادیه اروپا از جمله مهم‌ترین افتخارات بانک ملت در سطح کشور به شمار می‌رود.

وی سرمایه انسانی این بانک را بهترین منبع در راستای تحقق اهداف در مسیر فعالیت بانک ملت دانست و ادامه داد: همچنین اعتقاد و باور قلبی نیرو‌ها و کارکنان بانک ملت در استان اصفهان سبب دست‌یابی به این دستاورد‌ها و افتخارات شده است.

روستا با بیان اینکه البته تمام این همکاری‌ها به دنبال تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط پدر خانواده بانک ملت به دست آمده است، تأکید کرد: کارکنان این بانک همواره در راستای ارائه خدمات مناسب و ویژه به مشتریان خود در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

وی افزود: بانک ملت در خدمات‌دهی به عمره دانشجویی از بانک‌های پیشتاز در سطح کشور است.

به گزارش فارس، این همایش با حضور مسئولان مدیریت بانک ملت استان اصفهان و برخی از اعضای باشگاه مشتریان برگزار شد و در حاشیه این مراسم برخی خانواده‌های شهدای بانک ملت استان اصفهان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول