اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان:

وزنه‌برداران همدانی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان از اعزام تیم وزنه‌برداری استان در رده بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

وزنه‌برداران همدانی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، منوچهر رضاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های وزنه‌برداری رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور از روز جمعه 11 اسفندماه، به مدت سه روز به میزبانی ایلام برگزار می‌شود که تیم منتخب استان همدان با ترکیب کامل به این مسابقات اعزام شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم منتخب همدان حضور پرقدرتی خواهد داشت و در هشت وزن به مصاف حریفان خود به روی تخته می‌روند که امیدواریم نتایج درخور و شایسته‌ای به دست بیاید و نمایندگان خوبی برای ورزش همدان باشند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان تصریح کرد: تیم منتخب استان متشکل از حسن گلپرور، مقداد مقدم‌پناه، شهرام شمس، اصغر عمادی، میلاد بیات، جواد و جعفر رضایی، امیرحسین طاهری و بهنام میرزایی به رقابت‌های وزنه‌برداری رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور ایلام اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: تیم اعزامی و منتخب وزنه‌برداری بزرگسالان استان همدان به مربیگری رضا تنها و حمید طباخ به سرپرستی حسین خدادادی راهی این مسابقات شدند.

به گفته رضاخانی، هاشم مقدم پناه‌داور و منوچهر رضاخانی دو داور خوب استان همدان به دعوت کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری برای قضاوت به این دوره از مسابقات دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/89020/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول