اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

ایلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت:با تلاش‌های صورت گرفته ایلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور شد.

ایلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور شد

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی با تدابیر لازم و رایزنی‌های انجام شده میزبانی رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور را پذیرفته است.

وی ادامه داد: بر این اساس قرار است مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از روز شنبه 12 اسفندماه در ایلام آغاز شود.

این مسئول اضافه کرد: این مسابقات با حضور وزنه‌برداران قدر استان‌های مختلف کشور از جمله استان ایلام برپا می‌شود.

فتاحی تصریح کرد: حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری مهمان ویژه این مسابقه بوده که از وی برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: در مجموع 350 ورزشکار و همراه در قالب 28 تیم از سراسر استان‌های کشور در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و گسترش این رشته ورزشی و معرفی توانمندی‌های ورزشی استان ایلام از جمله اهداف برپایی این مسابقات است که از سوی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام مد نظر است.

این مسئول اضافه کرد: اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام تمام توان خود صرف شناسایی استعدادهای برتر ورزشی در استان ایلام کرده و در این راستا مصمم است.

انتهای پیام/2246/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول