اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن‌های 69 و 79 کیلوگرم

نفرات برتر مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه ‌آزاد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دسته 69 و 77 کیلوگرم معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه ‌آزاد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، صبح امروز در ادامه مسابقات وزنه‌برداری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در سالن سید رسول حسینی، نفرات برتر دسته 69 و 77 کیلوگرم مشخص شدند.

در این مسابقات در دسته 69 کیلو در حرکت یک ضرب سید مهدی پانزوان از لنگرود، محمد نیری فلاح از لنگرود و جابر بهروزی از مرودشت مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در حرکت دو ضرب نیز سید مهدی پانزوان از لنگرود، جابر بهروزی از مرودشت و محمد نیری فلاح از لنگرود مقام اول تا سوم را کسب کردند.

و در مجموع نیز سید مهدی پانزوان از دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود با رکورد 310 کیلوگرم مقام اول، جابر بهروزی از دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با رکورد 295 کیلوگرم مقام دوم و محمد نیری فلاح از دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود با رکورد 295 کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در وزن 77 کیلوگرم در قسمت یک ضرب امین شرفی از خرم‌آباد، ارسطو موسی‌نسب ‌از اردبیل و مهدی غلامپور از بندرعباس مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در دو ضرب نیز ابراهیم ورناصری از مسجد سلیمان، ارسطو موسی‌نسب از اردبیل و مهدی غلامپور از بندرعباس مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در این وزن در مجموع امین شرفی از دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد با رکورد 295 کیلو اول شد، ارسطو موسی‌نسب با 293 کیلوگرم دوم شد و ابراهیم ورناصری از دانشگاه آزاد اسلامی مسجد سلیمان با 293 کیلوگرم به مقام سوم دست یافت.

مدال، لوح و جوایز نفرات برتر این مسابقات با حضور جمعی از مسئولان ورزش مازندران، رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران و پیشکسوتان ورزش وزنه‌برداری اهدا شد.

این مسابقات با شرکت دانشجویان منتخب ورزشکار از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در وزن‌های 56 تا 105+ کیلوگرم در سالن سید رسول حسینی ساری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2296/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول