اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی نیاز به یاری فکری، فنی و علمی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: وزنه‌برداری استان نیاز به یاری فکری، فنی و علمی دارد.

وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی نیاز به یاری فکری، فنی و علمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، اکبر محمودی در مجمع انتخاب رئیس هیئت وزنه‌برداری که با حضور حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی در سال‌های نه چندان دور پیشتاز این رشته در کشور بوده و در تیم ملی پنج یا شش نماینده داشته ولی در سال‌های اخیر با رکودی مواجه شده که برای بازگشتن به آن دوران طلایی نیاز به تلاش و همت و سازندگی و استعدادیابی و سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: وزنه‌برداری خاصه استان‌های آذربایجان بوده و با مدیریت علاقمند، برنامه‌ریزی آمیخته با علم و دانش و افزایش توان علمی به روز مربیان و آشنایی مربیان با پدیده‌های علمی روز دنیا می‌تواند ظرفیت جوانان این منطقه را شکوفا کرده و آذربایجان‌شرقی در وزنه‌برداری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

محمودی وزنه‌برداری را طلایه‌دار ایران در المپیک‌ها دانست و گفت: کسب عنوان قوی‌ترین مرد جهان در سه دوره اخیر المپیک‌های توسط پهلوان رضازاده و بهرداد سلیمی افتخار بزرگی برای ورزش کشور بوده و با مدیریت و برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری توانست با حضور حسین رضازاده در دورانی که تیم ملی پس از سپری کردن دوران محرومیت شش سهمیه المپیک را در 2012 لندن کسب کند.

وی سرمایه‌گذاری در بخش جوانان، کشف استعدادها، آموزش مستمر، برگزاری اردوی‌های مستمر، استفاده از توان مربیان داخلی و نظارت دقیق را از عوامل موفقیت وزنه‌برداری ایران دانست.

مجمع عمومی و انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در تبریز برگزار و داود نعمتی، تنها نامزد تصدی سمت ریاست هیئت با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه انتخاب شد.

داود نعمتی با 16 رای رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی شد

مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی به ریاست حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور برگزار شد و داود نعمتی به سمت رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

در مراسم انتخاب رئیس جدید هیئت وزنه‌برداری استان، حسین رضازاده، اکبر محمودی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و 16 نفر از 19 نفر اعضاء مجمع حضور داشتند که پس از ارائه برنامه از سوی داود نعمتی، وی با 16 رای به به سمت رئیس هیئت وزنه‌برداری انتخاب شد.

داود نعمتی پیش از این سرپرستی هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی را عهده‌دار بود. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول