اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌های مرحله سوم

پیام صدرنشین لیگ وزنه‌برداری قم شد

خبرگزاری فارس: باشگاه پیام با کسب بیشترین امتیاز و بهترین عملکرد عنوان قهرمانی مرحله سوم رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان قم را به خود اختصاص داد.

پیام صدرنشین لیگ وزنه‌برداری قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال برای نخستین بار هیئت وزنه‌برداری استان قم در تقویم سالیانه خود اقدام به ثبت و برگزاری مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم کرده است و این مسابقات فرصتی برای ظهور استعدادهای جوان و آینده‌دار این رشته شده است.

در حالی که قم در وزنه‌برداری تا سال قبل از استان‌های مطرح کشور بود و حتی در تیم‌های ملی نیز دارای نماینده بود، برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته موجب شده است تا جوانان قمی بار دیگر برای بازگشت به جمع قهرمانان کشور و همچنین ملی پوشان تیم‌های ملی امیدوارتر از گذشته باشند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت وزنه‌برداری استان قم، امسال در پیکارهای لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم چهار تیم حضور دارند که متشکل از جوانان مستعد و خوش آتیه وزنه‌برداری قم هستند و نخستین بار لیگ این رشته را در قم برگزار می‌کنند.

با توجه به اینکه در حال حاضر بهترین امکانات این رشته ورزشی در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم وجود دارد، وزنه‌برداران مدعی حاضر در نخستین دوره لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم رقابت خود برای قهرمانی را در این سالن برگزار می‌کنند.

تماشاگران حاضر در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی شهر قم این هفته بیننده جدال 29 وزنه‌بردار تیم‌های حاضر در مرحله سوم لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های قم بودند و سرانجام قهرمانی باشگاه وزنه‌برداری شهید پیام در این مرحله رقم خورد.

مسابقات این مرحله نیز طبق بخش‌نامه و اطلاعیه صادر شده از سوی هیئت وزنه‌برداری قم و بر اساس قوانین جاری فدراسیون وزنه‌برداری و سازمان لیگ کشور برگزار شد و سرانجام باشگاه شهید پیام قم با اختلاف 23 امتیاز نسبت به تیم دوم در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد.

در پایان پیکارهای این مرحله که در دسته‌های 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم برگزار شد، وزنه‌برداران باشگاه شهید پیام با کسب 78 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته و قهرمان شدند در حالی که باشگاه وزنه‌برداری شهید رواقی میزبان این مرحله با کسب 55 امتیاز در مکان دوم ایستاد و وزنه‌برداران باشگاه شهید بیطرفان با کسب 50 امتیاز سوم شدند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول