اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال

صبا با مهار گاز در جاده قهرمانی می‌تازد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که یازدهمین میهمانی این تیم در لیگ این فصل است با گاز خوزستان دیدار می‌کند.

صبا با مهار گاز در جاده قهرمانی می‌تازد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آرام آرام به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، این هفته دو تیم همیشه مدعی فوتسال کشور که نمایندگانی از قم و اصفهان هستند در دیدارهایی حساس به مصاف رقبای انتهای جدولی می‌روند.

بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدرا‌سیون فوتبال، دیدارهای هفته یازدهم از دور برگشت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور برگزار می‌شود و 13 تیم لیگ برتری در شش مسابقه هم‌زمان در شهرهای مختلف کشورمان با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

در این بین مهم‌ترین بازی هفته بین تیم‌های فوتسال صبای قم و گاز خوزستان برگزار می‌شود که طی آن دو تیم از ساعت 16 روز جمعه چهارم اسفند ماه به میزبانی گاز در سالن اختصاصی این تیم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، دیداری که صبا باید آن را ببرد و موقعیت خود را در جدول رده‌بندی حفظ کند.

گاز خوزستان در حال حاضر تیم دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و اهوازی‌ها هم‌اکنون 14 امتیازی هستند و در موقعیت خوبی قرار ندارند، آنها خطر سقوط را نیز احساس می‌کنند و وضعیت‌شان خطرناک است.

این در حالی است که تیم فوتسال صبای قم با 36 امتیاز بیشتر نسبت به تیم گاز خوزستان هم‌اکنون تیم 50 امتیازی جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شود و جایگاه نخست جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم فوتسال صبای قم در دیدار رفت از نیم فصل نخست لیگ این فصل که در هفته یازدهم در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، بازی جانانه و بسیار زیبایی برابر گاز خوزستان ارائه کردند و 10 بر دو به پیروزی رسیدند.

در حالی که قطعاً قهرمان چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از بین صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان مشخص خواهد شد، صبایی‌ها این روزها زیر فشار و جو رسانه‌ای عجیب باشگاه گیتی پسند به دنبال قهرمانی هستند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول