اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

احداث جاده جم به پالایشگاه ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: احداث جاده جم به پالایشگاه ضروری است.

احداث جاده جم به پالایشگاه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و سابق شهرستان جم اظهار کرد: رفع نیازهای مردمی و توسعه شهرستان جم مهم‌ترین اصلی است که انتظار می‌رود مسئولان با تمام توان برای تحقق آن تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان جم خاطرنشان کرد: در دوره تصدی سمت فرمانداری جم توسط عبداللهی تلاش‌های فراوانی را برای پیشرفت این شهرستان شاهد بودیم و صمیمانه از زحماتی که او در دوره مدیریت خود در این شهرستان متحمل شده‌اند، تشکر می‌کنیم.

گنجی ادامه داد: استاندار بوشهر فردی کوشا و توانمند است و تمام وقت خود را برای پیشبرد اهداف عالی استان بوشهر به ‌کار گرفته است؛ شناخت دقیق وی از نیازهای استان بوشهر نشان از عزم و اراده‌اش برای رفع حداکثری مشکلات استان دارد.

وی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه‌ها یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مردم سراسر کشور با حضور در صحنه پایبندی خود به انقلاب، راه امام خمینی (ره) و شهدا را اعلام کردند که مسئولان وظیفه دارند قدر این حضور را بدانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مسئولان مهم‌ترین خواسته مردم است و این امر سبب آرامش و آسایش روانی و اجتماعی مردم که از حقوق اساسی آنها است، می‌شود.

گنجی تصریح کرد: تمامی مسئولان باید نصایح دلسوزانه رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی را نصب‌العین قرار دهند و به ‌صورت عملی به نصایح و توصیه‌های ایشان توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: در سه دهه عمر پر عزت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای ارزشمندی را شاهد بوده‌ایم و پیروزی جوانان برومند ایران اسلامی در مسابقات کشتی نشان از توانمندی بالای آنها در عرصه‌های ورزشی دارد.

امام جمعه شهرستان جم تصریح کرد: جم از نقاط مهم صنعت نفت در کشور محسوب می‌شود و صنایع فعال در منطقه باید برای توسعه زیرساخت‌های عمومی این شهرستان تلاش ویژه داشته باشند.

گنجی خواستار احداث جاده جم به پالایشگاه شد و گفت: با گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان جم با مشکلات فراوانی روبه‌رو است و مرتباً شاهد تصادف و مرگ و میر در مسیر جم به پالایشگاه هستیم و قطعاً مسئولان وظیفه دارند به‌صورت جدی این مشکل را برطرف کنند.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول