اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صدا و سیما کرمان

ویژه برنامه‌های نوروز 92 اعلام شد / تولید فیلم سینمایی روز سوم در کرمان

خبرگزاری فارس: صدا و سیمای مرکز کرمان نوروز امسال با برنامه‌های مختلف و متنوع همراه مخاطبان کرمانی و میهمانان نوروزی است.

ویژه برنامه‌های نوروز 92 اعلام شد / تولید فیلم سینمایی روز سوم در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صدای مرکز کرمان نوروز امسال با سه برنامه همراه مخاطبان کرمانی و میهمانان نوروزی است، «می‌رسد اینک بهار» عنوان ویژه برنامه تحویل سال نو در رادیو کرمان است که از ساعت 13 تا 15 سی‌ام اسفند پخش می‌شود.

گزارش، نمایش، تلفن‌های مردمی، پیام تبریک هنرمندان، ورزشکاران، خانواده‌های معظم ایثارگران و چهره‌های علمی و سیاسی، ترانه و تصنیف، بهار در شعر شاعران و مطالب و موسیقی‌های بهاری و شاد از جمله بخش‌های این برنامه عیدانه به تهیه‌کنندگی هاشم جمهری‌خامنه است.

«خوش به حال روزگار» و «سال نو سلام» عنوان برنامه‌های صبحگاهی و عصرگاهی رادیو کرمان است که با هدف اطلاع‌رسانی به میهمانان نوروزی و معرفی آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری، مشاهیر، صنایع دستی، سوغات،غذاهای محلی و شهرستان‌های استان کرمان پخش می‌شود.

«آوای بهار» نام ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت تحویل سال نو و در ایام نوروز هر شب از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

نخستین برنامه از این مجموعه روز چهارشنبه  30 اسفند با بخش‌های پیام‌های تبریک قشرهای مختلف مردم، همکاران صدا و سیما و هنرمندان کرمان، حضور میهمانان هنرمند، ورزشکار، نخبگان و چهره‌های شاخص استان در استودیو، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و صحبت‌های امام جمعه و استاندار کرمان، مسابقه و کرمان از نگاه گردشگری پخش می‌شود.

این برنامه از اول تا 13 نوروز نیز هر شب ساعت 21 با حال و هوای بهار و نوروز از شبکه کرمان پخش می‌شود، برنامه‌های کودک و نوجوان و جوان سیمای مرکز کرمان در ایام نوروز با حال و هوای بهارانه تهیه و پخش می‌شود.

از جمله بخش‌های برنامه جوان به تهیه‌کنندگی محمود محمدی با تصاویر حمید مختارآبادی و تدوین غلامعلی برهانی حرف دل، گزارش، نامه‌های خط خطی، دات کام، کلیپ و کارشناسی است.

«اجازه هست» نیز برنامه ویژه نوجوانان است که در ایام نوروز با بخش‌های حکایت‌های بهاری، عیدانه، بچه‌ها در خانه و تاریخ اختراعات به نوجوانان کرمانی ارائه می‌شود.

کودکان کرمانی هم با «مثل گل آفتاب» حال و هوای عید و بهار را تجربه می‌کنند.

فیلم داستانی «روز سوم» تولید شد

فیلم داستانی «روز سوم» تولید سیمای مرکز کرمان به نویسندگی و کارگردانی مژگان خرم‌روز آماده پخش از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری است.

«روز سوم» روایت زندگی فردی به نام حمید است که درگیر اعتیاد شده و به همسر باردارش آسیب می‌رساند و پس از ماجراهایی برای مخفی شدن به مسجد می‌رود.

این ماجرا از دریچه دوربین علیرضا نجیب‌زاده با صدابرداری مجید پورغلامحسینی و نقش‌آفرینی میلاد مرادپور، فرزانه ابوالهادی، احسان رضوانی، نصرالله راستین، حسین اشرفی، مهدی داوری و امید قطبی روایت می‌شود.

پیش‌تولید فیلم داستانی روز سوم به مدت 47 دقیقه از آبان ماه و تصویربرداری آن از دی ماه آغاز شده است و هم‌اکنون آماده پخش است.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول