اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب سوژه‌هایی از جاذبه‌های گردشگری صورت می‌گیرد

شرکت میهمانان نوروزی در مسابقه عکس و کلیپ سپیدان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سپیدان از برگزاری مسابقه عکس و ساخت کلیپ ویژه مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

شرکت میهمانان نوروزی در مسابقه عکس و کلیپ سپیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، علی اکبر صادقی اظهار داشت: با هدف معرفی بهتر و بیشتر جاذبه‌های گردشگری سپیدان به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های گردشگری در جنوب کشور، در ایام نوروز 92 میهمانان نوروزی ورودی به این شهرستان می‌توانند با ارسال تصاویر و کلیپ‌های تهیه شده از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان و دریافت هدایای ویژه‌ ما را در این هدف یاری دهند.

وی با اشاره به اینکه جزئیات بیشتر این مسابقه به‌زودی و در آستانه سال نو اعلام می‌شود، به برگزاری جلسات ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان طی روزهای اخیر اشاره و تصریح کرد: با همدلی و تلاش‌های صورت گرفته جلسات ستاد به صورت منظم در حال برگزاری است که تاکنون شاهد اتخاذ تصمیمات مهمی بوده‌ایم و امیدواریم با اجرایی شدن آن‌ها بتوانیم خدماتی مناسب به مهمانان نوروزی ارائه دهیم.

صادقی در ادامه به مهمترین مصوبات این جلسات اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی سفره هفت‌سین در ورودی شهر و مراسم استقبال از نخستین میهمان ورودی به شهر سپیدان، فعال بودن دفتر اطلاع‌رسانی و گردشگری این شهرستان، چاپ اقلام ویژه معرفی جاذبه‌های گردشگری سپیدان و همچنین معرفی شهدای این شهرستان با درج قسمت‌هایی از وصایای آنان در بروشورهای راهنمای گردشگری در کنار دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد از مهمترین مصوبات این جلسات است.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سپیدان به نمایش و عرضه صنایع دستی این شهرستان در طول این ایام اشاره و اضافه کرد: به منظور حمایت از صنعتگران عرصه صنایع دستی و صرفه‌جویی در هزینه‌های برپایی نمایشگاه، همزمان با برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه نوروز که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت هر ساله برپا شده، نمایشگاه عرضه صنایع دستی این شهرستان نیز برگزار می‌شود تا بتوان با  هدف قراردادن محصولات صنایع دستی از این بخش حمایت لازم صورت پذیرد.

وی در پایان به راه‌اندازی شش سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری شش‌پیر این شهرستان اشاره کرد و گفت: این شش سرویس در دو کانکس طراحی و اجرا شده که به‌زودی در محل ورودی به منطقه گردشگری شش پیر در برم شش پیر در کنار دریاچه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/2448/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول