اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده تاکید کرد

ارتقای سطح بصیرت و آگاهی نخبگان

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: سطح بصیرت و آگاهی نخبگان علمی و ورزشی باید بیش‌تر از این ارتقاء یابد.

ارتقای سطح بصیرت و آگاهی نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، مجید هاشمی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی نخبگان شهرستان‌های نقده و اشنویه با مسئولان که در سالن اجتماعات فرمانداری نقده برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مشکلات نخبگان در بخش‌های مختلف مورد تاکید و توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت موجود در این زمینه بهره گرفت، تصریح کرد: با توجه به اینکه نخبگان در زمینه‌های مختلف دارای توانایی‌های مختلفی هستند، لازم است تا در این زمینه از توان نخبگان بیش‌تر از این بهره گرفت.

هاشمی با بیان اینکه توان علمی، ورزشی و ... کشور به نخبگان بستگی دارد، افزود: نخبگان بخشی از توانایی کشور به شمار می‌روند، چرا که از توان و قدرت آن‌ها در بخش‌های مختلف می‌توان بهره برد.

وی با تاکید بر ارتقای سطح بصیرت و هوشیاری نخبگان، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر پدیده‌ای به نام فرار مغزها را شاهدیم که این امر ناشی از کمبود آگاهی در بین نخبگان است و برای جلوگیری از این موضوع باید حمایت‌های خود را از نخبگان افزایش دهیم.

فرماندار نقده با اشاره به نقش نخبگان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: نخبگان در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن نقش تعیین‌کننده‌ای در استقلال ایران اسلامی داشتند به طوری که شاهد حضور نخبگان در تمام عرصه‌های انقلابی هستیم.

انتهای پیام/61001/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول