اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

شهدای بی‌سیم‌چی الگوی بصیرت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه شهدای بی‌سیم‌چی تمام تلاش خود را می‌کردند تا پا به پای فرمانده حرکت کنند گفت: این افراد می‌توانند برای ما الگوی بصیرت باشند.

شهدای بی‌سیم‌چی الگوی بصیرت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد ظهر امروز در یادواره شهدای مخابراتی و بی‌سیم‌چی استان قم اظهار داشت: شهدا در جنگ تحمیلی با بذل جان خود کشور را از خطرات نجات دادند و اگر فداکاری آنان نبود، امروز کشور در شرایط بسیار بدی قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ نرم باید تمام توان خود را به کار بگیریم ادامه داد: امروز باید با دنباله‌روی از شهدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و از انقلاب دفاع کنیم.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: دشمن با گسترش ابزارهای ارتباطی درصدد است، در دل مردم نسبت به انقلاب و اسلام شبهه ایجاد کند.

وی اظهار داشت: امروز سربازان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم با قامتی سرافراز ایستاده و در راه پرفراز و نشیب خود به شهدا اقتدا می‌کنند.

مهدوی‌نژاد ابراز کرد: دشمن امروز تمام تلاش خود را به کار بسته تا باورهایی که در روزهای سخت دفاع مقدس موجب شد ملت ایران در برابر فشارهای همه‌جانبه آنها کوتاه نیایند را دچار خدشه کند.

وی گفت: مسئولیت این روزهای ما از مسئولیت شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی سبک‌تر نیست و باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا این رسالت را به خوبی به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه بی‌سیم‌چی‌ها در دوران دفاع مقدس پیام را از فرمانده به نیروها می‌رساندند خاطرنشان کرد: این شهدا الگوی بصیرت برای امروز ما هستند چرا که در جریان انجام مأموریت‌ها خود تلاش می‌کردند پا به پای فرمانده حرکت کنند.

وی افزود: در مسیر حرکت تمام تلاش بی‌سیم‌چی این بود که از فرمانده عقب نمانده یا اینکه از او جلو نیفتد و امروز نیز ما باید نسبت به ولی فقیه به همین روش عمل کنیم.

مهدوی‌نژاد ابراز داشت: بی‌سیم‌چی‌ها تمام تلاش خود را می‌کردند تا زیر آتش سنگین دشمن بدن خود را سپر فرمانده قرار دهند و امروز نیز ما در این فضای پیچیده وظیفه داریم تا تمام ناکامی‌ها و تلخی‌ها را به جان بخریم تا آسیبی به ولایت وارد نشود.

انتهای پیام/78006/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول