اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی:

کشور با وجود جنگ روانی دشمن از امنیت بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمنان تلاش کردند تا با ایجاد فشارهای اقتصادی در کشور ناآرامی ایجاد کنند اما هیچ توفیقی در این خصوص نداشتند و با وجود همه تهدیدها و جنگ روانی کشور امروز از امنیت بالایی برخوردار است.

کشور با وجود جنگ روانی دشمن از امنیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، اسماعیل احمدی‌مقدم در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب بهانه‌‌هایی همچون انرژی هسته‌ای و حقوق بشر را برای فشار به کشور استفاده می‌کنند اما حقیقت این است که دشمن با ایجاد فشارهای سیاسی، اقتصادی، ترور و جاسوسی و فشارهای روانی می‌خواهد ملت ایران را به زانو در آورد.

وی افزود: هدف دشمنان این است که ملت نقش دشمن را در مقابل حکومت برای آنها ایفا کند اما پاسخ مردم در 22 بهمن بسیار دندان‌شکن بود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: شاید بسیاری تصور می‌کردند آستانه تحمل مردم با افزایش فشارها و تهدیدها روزی به پایان برسد و با حکومت همراهی نکنند.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: اما مردم نشان دادند که از آگاهی و بصیرت برخوردارند و متوجه هستند که نباید خواسته‌های شوم دشمن را اجابت کرد.

وی اضافه کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال جلوه‌ای آشکار از بصیرت دینی ملت بود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان‌ کرد: دشمنان تلاش کردند تا با ایجاد فشارهای اقتصادی در کشور ناآرامی ایجاد کنند اما هیچ توفیقی در این خصوص نداشتند و با وجود همه تهدیدها و جنگ روانی کشور امروز از امنیت بالایی برخوردار است.

احمدی‌مقدم در ادامه افزود: همه باید مراقب باشیم که نقش ولایت و رهبری در جامعه هرگز فراموش نشود.

*سال 91 امن‌ترین سال کشور بوده است

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی سال 91 امن‌ترین سال کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با اطمینان می‌توان گفت امروز نقطه‌ای در کشور وجود ندارد که برای سرمایه‌گذاری امنیت نداشته باشد.

احمدی‌مقدم در ادامه با ارائه آمارهایی در سال 91 افزود: در سال‌های اخیر تعداد وسایل حمل و نقل کشور چهار برابر افزایش یافته اما میزان تصادفات در سال 91 به آمار تصادفات سال 77 نزدیک شده است.

وی ادامه داد: همچنین نا آرامی‌ها و مسائل صنفی در درون کشور 38 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی در کشور بسیار خوب است و توطئه‌های دشمن ‌در زمان کوتاهی ناکام می‌شود، اظهار کرد: مرزهای کشور استحکام کاملی دارند و برای کاهش ورود مشروبات الکلی، سلاح و کالا گام‌های مهمی برداشته شده است.

احمدی‌مقدم در پایان با بیان اینکه خوزستان از جمله نقاطی است که دندان طمع دشمنان در آن کشیده شد و باید در مقابل ایثارگری‌های این استان سر تعظیم فرود آورد، گفت: هزاران شهید و جانباز سرمایه‌های این کشور به شمار می‌روند.

انتهای پیام/72008/ع40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول