اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه:

مهندس قلابی به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: متهمی تحت عنوان مهندس برق که با جعل فیش‌های برق، اقدام به کلاهبرداری از دو شرکت تولیدی کرده بود، دستگیر شد.

مهندس قلابی به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری از دستگیری متهمی خبر داد که تحت عنوان مهندس برق و با جعل فیش‌های برق، اقدام به کلاهبرداری از دو شرکت تولیدی کرده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس کرمانشاه، کشوری اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی کرمانشاه به پلیس آگاهی استان در خصوص شکایت نماینده حقوقی دو شرکت تولیدی از فردی با مشخصات معلوم به اتهام کلاهبرداری، پیگیری موضوع به ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی محول شد.

وی اعلام کرد: بررسی اوراق پرونده حکایت از آن داشت؛ متهم با معرفی خود به عنوان فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق یکی از دانشگاه‌های معتبر تهران و با وعده ایجاد تحول در سیستم برقی، اقدام به کلاهبرداری از دو شرکت تولیدی شهر کرمانشاه کرده است .

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات ماموران پرونده نشان داد متهم پس از جلب اعتماد مدیران شرکت‌های مذکور و با عنوان اینکه خودش فیش برق را پرداخت خواهد کرد، اقدام به جعل تعداد 16 فقره فیش و قبض برق و بانک کرده و مرتکب بیش از 1 میلیارد ریال کلاهبرداری شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه متهم در یکی از محلات مرکزی شهر کرمانشاه دستگیر و استعلام از مبادی مربوطه نیز نشان داد، مدرک مهندسی ارائه شده توسط وی نیز جعلی است.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه در پایان ادامه داد: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی، با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول