اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مردمی بودن شاخصه اصلی موفقیت مدیران است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان مردمی بودن را شاخصه اصلی و لازمه موفقیت یک مدیر دانست و گفت: تملق و چاپلوسی آفت یک مدیر کارآمد در عرصه مسئولیت است.

مردمی بودن شاخصه اصلی موفقیت مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی‌محمد آزاد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار تویسرکان با اشاره اینکه 35 سال استکبار و دست‌نشانده‌های آن از هر ترفندی برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کرد، اظهار داشت: 22 بهمن مردم ایران اسلامی با حضور بی‌نظیر خود به غرب و سردمداران کفر ثابت کرد که حامی و پشتیبان ولایت و آرمان‌های امام (ره) و شهدا هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه بن‌بستی وجود ندارد و مشکلات در برابر اراده مردم چیزی نیست، تصریح کرد: اراده ملت ایران در تمام برهه‌ها و بحران‌ها همانند سدی پولادین قدرت پوشالی نظام سلطه را در هم کوبیده است و امروز هم اراده مردم ولایتمدار و دینی ایران بر همه دسیسه‌های استکبار غلبه خواهد کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه عدم خرید نفت تله‌ای دیگر است که همه باید با تمام توان از آن خود را رها کنیم، اظهار داشت: این طرح نیز برای کشیدن خط بطلان بر ایده و توانمندی مردم ایران است.

وی با یادآوری این مطلب مبنی بر اینکه ما در جهان تئوری مدیریت را مطرح کردیم اما متأسفانه هنوز در دانشگاه‌های خودمان تئوری غرب را تدریس می‌کنیم، بیان کرد: ارتقای بصیرت همه‌جانبه لازمه پیشبرد اهداف و دستیابی به آرمان‌هاست پس باید در هر عرصه مراقب باشیم.

آزاد تفهیم و القای سبک زندگی غربی را توطئه دیگری خواند و تصریح کرد: امروز دشمن با اجرای برنامه‌ها متفاوت مکارانه برای القای ناامیدی و گرفتن عزت نفس ایرانی پا به میدان گذاشته است.

وی ادامه داد: استکبار به نبوغ و نیروی متفکر ملت ایران را در همه زمینه‌ها با پشتوانه دین اسلام و رهبری ولایت فقیه کاملا آگاهی پیدا کرده است.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه دقت و تمرکز بر فرامین رهبری و عملی کردن آنها در هر عرصه راهبردی‌ترین راه برای رسیدن به اهداف و آرمان ‌امام (ره) است، اذعان کرد: امروز همه باید در راستای ارتقای همه‌جانبه کشور با همدلی و وحدت کلمه با توکل به خدا و تبعیت از رهبری تحریم‌های دشمن را به فرصت‌های بی‌‌بدیل مبدل سازیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود مردمی بودن را یک شاخصه اصلی و لازمه موفقیت یک مدیر دانست و ابراز داشت: مدیران ما به ویژه فرمانداران تلاش کنند به مردم روستا به عنوان تلاشگران عرصه تولید توجه داشته باشند.

آزاد تملق و چاپلوس را آفت یک مدیر کارآمد و موفق دانست و بیان کرد: از آیتم‌های رشد و توسعه حوزه مسئولیتی یک مدیر شریک غم و شادی مردم بودن و گوش دادن به حرف و درد دل آن‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه از مراجعه مردم به شما هراس نداشته باشید، گفت: همت و تلاش وافر شما تحقق مطالبات و جلب رضایت مردم باشد چراکه سرمایه‌های اصلی هستند.

مردم انقلابی ما در عین دینداری سیاستمدار هم هستند

امام جمعه تویسرکان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دین و سیاست جدای از هم نیستند، افزود: برای دین‌داری و سیاست‌داری شناخت و آگاهی نسبت به اصول و احکام هر کدام در حوزه مختص خود به تفکیک لازم است.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده با تأکید بر اینکه دین‌داری هزینه زیاد دارد، گفت: دین‌داری به معنای زحمت‌کشیدن و جان دادن در راه هدف است.

وی ابراز داشت: هوشمندی، تیزبینی و اطلاعات آیتم‌های سیاست است و کسی که مسائل سیاسی انجام می‌دهد دقت کند که در چارچوب دین باشد.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه مردم انقلابی ما در عین دین‌داری سیاستمدار هم هستند، گفت: فرمانروایی میدان آزمایش مردان عالم است.

وی ادامه داد: مسئولیت دادن به رجال سیاسی عرصه‌ای برای محک و آزمایش محسوب می‌شود پس باید با دقت وافر و توجه کامل آماده بود.

ارزنده افزود: در سیاست اسلامی هدف، وسیله را توجیه نمی‌کند و از هر راهی نمی‌شود وارد شد حفظ جایگاه و سمت در سیاست‌گذاری نباید دخیل باشد.

وی با بیان اینکه یک سیاستمدار باید از عبرت‌ها در دوره‌ها و عصرهای متفاوت درس بگیرد، افزود: اگر کسی برای حزب و گروه و هوا و هوس حرکت کند خسارت به دنبال دارد و جایی برای جبران نیست.

انتهای پیام/890010/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول