اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن سنگ کرمان اعلام کرد

پیشنهاد انجمن کرمان برای تشکیل پارلمان سنگ ایران

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن توسعه صادرات سنگ‌های تزئینی استان کرمان گفت: برای نخستین‌بار در کشور به انجمن سنگ ایران پیشنهاد دادیم که یک پارلمان سنگ تشکیل و از سراسر انجمن‌ها نمایندگانی در این پارلمان حضور داشته باشند.

پیشنهاد انجمن کرمان برای تشکیل پارلمان سنگ ایران

محمد آیت‌اللهی‌موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از اعضای انجمن سنگ ایران دعوت شد تا یک‌سری تبادلات فکری در راستای توسعه صنعت سنگ داشته باشیم.

وی افزود: برای نخستین‌بار در کشور به انجمن سنگ ایران پیشنهاد دادیم که یک پارلمان سنگ تشکیل و از سراسر انجمن‌ها نمایندگانی در این پارلمان حضور داشته باشند.

آیت‌اللهی‌موسوی ابراز داشت: تبادل افکار و اطلاعاتی که در این پارلمان صورت می‌گیرد و رأی همه اعضا که نمایندگان استان‌های کشور هستند، نهایتا در راستای بهبود و برآیندسازی حرکت رو به جلو و باز کردن بازارهای جهانی بسیار موفقیت‌آمیز است.

وی بیان کرد: چالش‌هایی که در صادرات سنگ وجود دارد را این پارلمان برطرف و هم‌افزایی بسیار خوبی در آن صورت می‌گیرد و از حقوق مدنی و صنفی همه واحدهای برش سنگ و معادن حمایت می‌شود.

آیت‌اللهی‌موسوی بیان کرد: انجمن سنگ کرمان در سال 87 بر اساس بند پنج آیین‌نامه اتاق بازرگانی تاسیس شده است و در حال حاضر زیر پوشش اتاق بازرگانی کرمان هستیم.

وی عنوان کرد: به منظور عارضه‌یابی مطالعه بسیار دقیق زنجیره ارزش سنگ که از معدن تا بازار ختم می‌شود، انجام و محصولات اعضای خود و استان کرمان را به بازارهای خارجی توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی نقش کریمان با برند کرمانیا استون گروب که متعلق به انجمن سنگ کرمان است در بازارهای منطقه مانند عراق، قطر و گرجستان صادر کنیم.

آیت‌اللهی‌موسوی بیان داشت: انجمن توسعه صادرات سنگ‌های تزئینی استان کرمان بر اساس برنامه استراتژیک تدوینی خود به پیش می‌رود و به همه انجمن‌های ایران که بخواهند در راستای اهداف صحیح یعنی فرآوری در معادن و کارخانجات با بهینه‌سازی برای بهبود راندمان و فرآیندسازی پیش روند و محصولات خود را به بازارهای ملی و فراملی عرضه کنند، کمک و یاری می‌رساند.

رئیس انجمن توسعه صادرات سنگ‌های تزئینی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم با ظرفیت بسیار خوب که استان کرمان در زمینه سنگ‌های تزئینی دارد، بتوانیم در توسعه استان کرمان و اقتصاد ایران مؤثر باشیم.

انتهای پیام/80018/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول