اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

انجمن حمایت از بیماران سرطانی در شازند راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی از راه‌اندازی نمایندگی این انجمن در شهرستان شازند در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انجمن حمایت از بیماران سرطانی در شازند راه‌اندازی می‌شود

احمد قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر انجمن حمایت از بیماران سرطانی در شهرهای اراک، محلات، خمین و دلیجان فعالیت دارد که نمایندگی محلات اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به سرطان در شهرستان شازند راه‌اندازی یک نمایندگی در این شهرستان در اولویت قرار گرفته که انشاءالله به زودی محقق خواهد شد.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی ادامه داد: شهرهای اراک، ساوه و شازند به ترتیب بیشترین آمار بیماران مبتلا به سرطان را به خود اختصاص داده‌اند.

قربانی افزود: در مرحله بعدی شهرهای کمیجان، فراهان و تفرش نیز در نوبت قرار دارند.

وی تاکید کرد: سرطان سومین عامل مرگ و میر در کشور است، اما طبق پیش‌بینی متخصصان تا سال 1400 این بیماری به نخستین عامل مرگ و میر در کشور تبدیل خواهد شد که انجام اقدامات پیشگیرانه مهم‌ترین رسالت این انجمن است.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی اظهار داشت: در همین راستا اجرای برنامه‌های آموزشی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته که از اردیبهشت ماه سال آینده با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این آموزش‌ها با جدیت به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

به گفته وی در استان مرکزی بیش از هزار و 300 نفر بیمار سرطانی تحت حمایت این انجمن هستند که انجام تمامی اقدامات پزشکی به جز در موارد خاص برای این اعضا رایگان است.

انتهای پیام/87001/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول