اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پژوهشگران و نخبگان

همایش ملی اخلاق حرفه‌ای در شهربابک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش اخلاق حرفه‌ای و توسعه پایدار با هدف بهره‌گیری از ظرفیت علمی و اجرایی در زمینه توانمندسازی مدیریت در سطوح مختلف صنعتی و آموزشی در شهرستان شهربابک برگزار می‌شود.

همایش ملی اخلاق حرفه‌ای در شهربابک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، اکبر اسدی دبیر برپایی همایش اخلاق حرفه‌ای و توسعه پایدار صبح امروز در حاشیه برگزاری این همایش اظهار داشت: اخلاق حرفه‌ای و توسعه پایدار از مسائل مهم همه جوامع بشری است و بدون رعایت مسائل اخلاقی نمی‌توان به توسعه پایدار دست پیدا کرد.

وی افزود: در حال حاضر در جامعه ما به ویژه در محیط کار کمتر به اخلاق حرفه‌ای توجه می‌شود و جامعه ما نیازمند آن است تا ویژگی‌های اخلاق حرفه‌ای مانند دلبستگی به کار، روحیه مشارکت و اعتماد، ایجاد تعامل با یکدیگر و ... تعریف و برای تحقق آنها فرهنگ‌سازی شود.

اسدی گفت: در دنیای امروزی تنها جوامع و سازمان‌هایی که به این باور رسیده‌اند برای خود استراتژی اخلاقی تدوین و به تحقیقات در زمینه اخلاق حرفه‌ای بپردازند، در تمام زمینه‌ها از جمله مسائل اقتصادی موفق بوده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند، راه نجات جامعه اقتصادی همراهی اقتصاد با اخلاق است.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت اخلاق از دیدگاه دین مبین اسلام و همچنین با توجه به اینکه پایه و اساس موفقیت تمام فعالیت‌ها مربوط به مقوله اخلاق است، مقرر شد که نخستین همایش ملی در شهرستان شهربابک در این زمینه برگزار شود.

اسدی عنوان کرد: هدف از این همایش گردآوری، تحلیل و طبقه‌بندی آرا، نظریات و راهکارهای ارائه شده توسط پژوهشگران و کارشناسان و نخبگان در زمینه اخلاق و توسعه پایدار و بهره‌گیری از ظرفیت علمی و اجرایی در زمینه توانمندسازی مدیریت در سطوح مختلف صنعتی و آموزشی و توانمندسازی منابع انسانی در ارتباط با توسعه پایدار در منطقه است.

وی محورهای این همایش را نقش اخلاق حرفه‌ای در پیشگیری از تنش‌های سازمانی نقش اخلاق حرفه‌ای در بهره‌وری و کاهش ریسک، شاخصه‌های اخلاق حرفه‌ای در مدیریت آموزشی، شاخصه‌ها و استانداردهای اخلاق حرفه‌ای در محیط‌های صنعتی، رهیافت‌های علوم انسانی در اخلاق حرفه‌ای، مدیریت استراتژیک و کیفیت فراگیر و اخلاق حرفه‌ای، مسائل بومی و اخلاق حرفه‌ای، اخلاق حرفه‌ای قانون‌مداری، اخلاق حرفه‌ای در متون اسلامی و ... دانست.

اسدی خاطر نشان کرد: این همایش توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک و مجتمع مس شهربابک و با همکاری فرمانداری، دفتر امام جمعه، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، باشگاه پژوهشگران واحد شهربابک و دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد سیرجان، رفسنجان، انار، بافت و کرمان برگزار می‌شود.

وی گفت: همزمان با برگزاری همایش در نظر داریم با دعوت از اساتید مجرب و صاحب‌نظر کشوری در زمینه اخلاق تعداد پنج کارگاه آموزشی ویژه مدیران، کارشناسان، کارمندان و کارگران برگزار کنیم.

انتهای پیام/80023/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول