اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز مطرح کرد

استقبال از برگزاری همایش شهرداران فارس

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز از برگزاری همایش شهرداران استان فارس استقبال می‌کند.

استقبال از برگزاری همایش شهرداران فارس

علیرضا پاک‌فطرت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: همایش شهرداران در استان‌های مختلف با هماهنگی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، سازمان همیاری شهرداری‌ها و نظارت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در برخی استان‌ها حتی برگزاری این همایش به چندمین دوره خود رسیده است و در صورتی که در فارس اقدامی در این راستا انجام شود ما از آن استقبال می‌کنیم.

پاک فطرت تصریح کرد: برپایی همایش‌ها و جلسات هم‌اندیشی بین یک قشر مانند شهرداران امری مهم در راستای ارتقای بینش و آگاهی اعضای این قشر است و شهرداری شیراز برای برگزاری چند ماه یک‌بار و یا سالانه آن کمک می‌کند.

وی ادامه داد: تا زمان تصویب قوانینی جامع در مورد مدیریت واحد شهری با برگزاری چنین همایش‌هایی می‌توان هم‌افزایی بین دستگاه اجرایی و شهرداران و شهرداران شهرهای یک استان را افزایش داد.

شهردار شیراز اضافه کرد: نبود هماهنگی‌های مدیریتی در شهرها منجر به ایجاد چالش‌ و مشکل در کارها می‌شود چنانکه به عنوان مثال لازم است که اقدامات شهری برای پذیرش مسافران نوروزی در ایام نوروز بین شهرهای فارس هماهنگ شود.

انتهای پیام/ 2448/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول