اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی خبر داد

ارسال 94 مقاله به همایش تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: 94 اثر در بخش‌های مختلف این همایش به دبیرخانه ارسال شده است.

ارسال 94 مقاله به همایش تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز علیزاده صبح امروز در نخستین همایش تحلیل و بررسی جرایم و آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی که در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد، با اشاره به مراحل برپایی این همایش اظهار کرد: 94 مقاله با موضوعات مختلف توسط 120 نفر به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که از میان این آثار 40 مقاله به مرحله داوری راه یافتند.

وی افزود: این تعداد اثر شامل 15 مقاله در بخش هیئت علمی، 10 اثر در بخش دانشجویی و 15 اثر در بخش آزاد است.

دبیر اجرایی همایش تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری همایش 9 مقاله به صورت شفاهی و 9 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

علیزاده همچنین با اشاره به حضور اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله داوری آثار رسیده تصریح کرد: تمام داوران این جشنواره اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و در قالب شورای پژوهشی حضور یافته و آثار رسیده را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت نفرات برتر این همایش انتخاب شدند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌غربی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور دستگاه‌های مختلف در مقابله با آسیب‌های اجتماعی اضافه کرد: برخی نهادها به دلیل اقدامات موثر در مراحل پیشگیری از وقوع جرایم اجتماعی باید مورد توجه باشند تا به این ترتیب مردم بیشتری در قالب طرح‌های پیشگیری از جرایم حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نباید برخورد فیزیکی با مجرمان اجتماعی انجام شود، گفت: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر برخوردهای مناسبی با مرتکبان جرایم اجتماعی دارد و به همین دلیل شاهد فرهنگ‌سازی مناسبی در جامعه و در میان اقشار مختلف هستیم.

دبیر اجرایی همایش تحلیل و بررسی آسیب‌های اجتماعی آذربایجان‌غربی، گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری همایش، بررسی و تحلیل جرایم و آسیب‌های اجتماعی شناخت راهکارهای مقابله با پیشرفت این جرایم در جامعه بوده که امید است شاهد اثرگذاری مناسب این همایش بر روی جامعه هدف باشیم.

انتهای پیام/61003/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول