اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه مدیران مهدکودک‌های شیراز صورت گرفت

برگزاری همایش تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر حافظه کودکان

خبرگزاری فارس: همایش «تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر حافظه کودکان»، ویژه مدیران مهد‌کودک‌های شیراز در تالار آزادی این شهر برگزار شد.

برگزاری همایش تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر حافظه کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، مدیر اجتماعی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز با اشاره به برگزاری نخستین آموزش ضمن خدمت مدیران مهدکودک‌های شیراز با موضوع تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر حافظه کودکان، اظهار کرد: این برنامه در قالب همایش با هدف آشنایی با مضرات بازی‌های رایانه‌ای غیراستاندارد، بومی‌سازی و تهیه بازی‌های رایانه‌ای سالم و مفید برگزار شد.

عبدالکریم رحیمی با اشاره به اینکه کودکان بیشتر اوقات فراغت خود را در خانه و با انجام بازی‌های رایانه‌ای می‌گذرانند، اطلاع‌رسانی در مورد غیراستاندارد بودن بسیاری از این بازی‌ها و مغایرت آنها با فرهنگ ایرانی و اسلامی را از ضرورت‌های برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: این بازی‌های غیر استاندارد مضرات جسمی و روانی قابل توجهی را در کودکان ایجاد می‌کند که برای رفع این معضل لازم است آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه صورت گیرد.

مدیر اجتماعی و مشارکت‌های مردمی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز ادامه داد: این همایش با حضور جمعی از مدیران مهدکودک‌ها، مربیان خانه‌های شهروند کوچولو، مدیران فرهنگسراها و کارکنان اداره بهزیستی شیراز در تالار آزادی این شهر برگزار شد.

این همایش با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان شیراز، شرکت کهکشان الکترونیک، مدیریت امور اجتماعی و مشارکت‌ها و فرهنگسرای رسانه حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول