اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 101 مربی پرورشی

همایش بزرگداشت سالروز امور تربیتی در چرام برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگداشت سالروز امور تربیتی با حضور 101 مربی پرورشی شهرستان چرام در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

همایش بزرگداشت سالروز امور تربیتی در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام ظهر امروز همایش بزرگداشت سالروز امور تربیتی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان چرام با حضور رئیس آموزش و پرورش چرام، نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت چرام، معاون پرورشی و امور تربیتی و 101 مربی پرورشی اداره آموزش و پرورش چرام برگزار شد.

در حاشیه این همایش محمدقلی جمالی ضمن ایراد سخنرانی و تبریک سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی از مربیان خواست تا برای ترویج تربیت اسلامی تلاش کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام با اشاره به این‌که بحث تربیت مختص یک روز نیست، اظهار کرد: تربیت به عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی امروز اثرگذاری خاص خود را دارد.

وی افزود: نهاد مقدس امور تربیتی، نگاهی است فرا روی ما جهت شکستن مرزهای عاطفی برای رساندن انسان به علو و درجات، منزلت و جایگاهی که حق تعالی برای انسان ترسیم کرده است.

*نگاه تربیتی به انسان یک نگاه آرمانی است

این مسئول نگاه تربیتی به انسان را یک نگاه آرمانی دانست و گفت: این نگاه نگاهی است که با محاسبه عدد و رقم قابل ذکر نیست و کار تربیتی و پرورشی نگاهی فراتر از نگاه کمیت می‌طلبد.

جمالی تصریح کرد: مربی پرورشی با آن نگاهی که دارد می‌تواند تغییر و تحول ایجاد کند همچنان که شهید خرازی در سمت فرماندهی این تحول را نشان داد.

وی با اشاره به این مطلب که ما معلمین هم می‌توانیم تحول عظیمی در جامعه ایجاد کنیم، ابراز داشت: قطعاً نگاهی را که جامعه به ما دارد یک نگاه متفاوتی با معلم و با مربی پرورشی متفاوت‌تر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام خاطرنشان کرد: شهرستان ما در امور تربیتی جایگاه خوبی در استان و کشور داشته است به‌گونه‌ای که عملکرد حوزه پرورشی ما توانست عملکرد رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد را به رتبه ششم کشوری ارتقاء دهد.

به گزارش فارس اجرای سرود معلم توسط دانش‌آموزان مقطع راهنمایی با لباس‌های محلی از جلوه‌های باشکوه این همایش بود.

 

گفتنی است در پایان همایش با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات اکبر نعمتی، معاونت پرورشی و امور تربیتی آموزش و پرورش چرام تقدیر به عمل آمد و همچنین به تمام مربیان پرورشی لوح تقدیر اهداء شد.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول