اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

خط قرمزی برای اخلال‌گران علیه امنیت روانی نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی کشور هیچ خط قرمزی برای اخلال‌گران علیه امنیت روانی و اجتماعی جامعه نمی‌شناسد.

خط قرمزی برای اخلال‌گران علیه امنیت روانی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه کشور نیازمند فضای آرامش در ایام پایانی سال است، اظهار داشت: آرامش احتماعی مردم در اولویت است که باید در زمینه تامین آن اقدام شود.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم فرموده است، «رحم کنید تا به شما رحم شود»، اظهار داشت:‌ در جامعه امروزی کمتر کاسبی دیده می‌شود که به دنبال سود کمتر بوده و اهل ترحم باشد.

توکلی با تاکید بر اینکه دست بالای دست زیاد است، پس اهل ترحم باشید تا در موقع ضروری به شما رحم شود، خاطر نشان کرد:‌ اگر حتی احساس ایجاد اقدام امنیتی علیه مردم شود، دستگاه قضا به شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی کشور هیچ خط قرمزی برای اخلال‌گران علیه امنیت روانی و اجتماعی جامعه نمی‌شناسد، گفت: اجازه ندهید با صف‌های طولانی برنج و روغن با وجود ذخیره‌سازی انبوه آن در کشور تنش اجتماعی ایجاد شود.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز با بیان اینکه جو کاذب ایجاد شده ناشی از حرص و طمع مردم در تامین کالا بسیار سنگین است، گفت: خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در پی ایجاد التهاب در جامعه تنها از طریق اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح توسط رسانه‌های مکتوب و مجازی به ویژه صدا و سیما امکانپذیر است.

وی افزود: مسئولان با برقراری ارتباطات اجتماعی بیشتر با مردم شفاف‌سازی در جامعه را انجام دهند که تاثیر بسزایی دارد.

این جلسه با طرح مشکلات در نحوه تامین و توزیع کالا در شهرستان‌های کرمان از سوی فرمانداران نیز همراه بود که بررسی شد.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول