اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهریار خواستار شد

برخورد قاطع با سودجویان بازار و عوامل اخلال در اقتصاد کشور

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان شهریار گفت: باید با کسانی که در نظم بازار و اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کنند، با قاطعیت برخورد شود.

برخورد قاطع با سودجویان بازار و عوامل اخلال در اقتصاد کشور

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: طی ماه‌های گذشته شرایط اقتصادی خاصی را در کشور تجربه می‌کنیم که دلایل مختلفی دارد.

وی تصریح کرد: گرانی‌هایی که امروز به مردم فشار می‌آورد، ریشه‌های مختلفی دارد و همانطور که مردم ما می‌دانند ما در یک دوره اقتصاد مقاومتی به سر می‌بریم و در این دوران افزایش قیمت‌ها دور از ذهن نیست.

خطیب جمعه شهرستان شهریار ادامه داد: در این شرایط همه باید تلاش کرده و با همدلی و اتحاد جلوی تحقق اهداف شوم دشمنانی که تحریم‌های غیر قانونی را به ایران اسلامی تحمیل می‌کنند، بگیریم.

برخی سودجویان به دنبال سوء‌استفاده از شرایط هستند

سالمی افزود: آنچه که مردم را نگران و ناراحت کرده این است که برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از شرایط موجود، تنها به دنبال افزایش درآمدهای نامشروع خود هستند.

وی تاکید کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند که با این افراد برخورد قاطع صورت گرفته و اجازه ندهند یک عده موجب افزایش بی‌رویه قیمت‌ها شوند.

امام جمعه شهرستان شهریار گفت: مردم ما صبور هستند و شرایط را درک کرده و همواره همراه با نظام و مسئولان هستند و کمتر از مشکلات و سختی‌ها شکایت می‌کنند.

سالمی تاکید کرد: این روحیه ایثار و از خودگذشتگی مردم ما نباید موجب شود که مسئولان برای برخورد با افراد سودجو غفلتی داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که مسئولان به ویژه بخش‌های نظارتی و بازرسی بر عملکرد اصناف و قیمت‌ها نظارت کامل داشته و با افرادی که به هر شکل در روند بازار اخلال می‌کنند، برخورد قاطع و سریع داشته باشند.

سالمی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اگر با افراد سودجو و مخلان بازار و اقتصاد کشور برخورد قاطع داشته باشیم، دیگر این افراد جسارت تعرض به منابع مالی کشور و مردم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول