اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سلامت، ایمنی، محیط زیست منطقه ویژه پارس خبر داد

برگزاری مانور مقابله با بیماری‌های واگیردار در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سلامت، ایمنی، محیط زیست منطقه ویژه پارس از برگزاری مانور مقابله با بیماری‌های واگیردار در پارس جنوبی در خرداد سال آینده خبر داد.

برگزاری مانور مقابله با بیماری‌های واگیردار در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن آخوندی در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به مسایل زیست‌محیطی در منطقه ویژه پارس جنوبی مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: در سال تولید ملی شاهد افزایش میزان فعالیت‌های متخصصان داخلی هستیم و در این راستا باید بیش از گذشته به مسایل ایمنی و زیست محیطی توجه کنیم.

این مسئول از برگزاری مانور مقابله با بیماری‌های واگیردار در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با حمایت سازمان منطقه اقتصاد انرژی پارس و با هدف حفظ و ارتقاء آمادگی مقابله با هرگونه بیماری‌های خطرناک در منطقه و جلوگیری از عوارض خطرناک ناشی از آن، مانور مقابله با بیماری‌های تنفسی واگیردار در نیمه اول خرداد ماه سال 92 در ساختمان شهید تندگویان سازمان منطقه اقتصاد انرژی پارس، برگزار می‌شود.

رئیس سلامت، ایمنی، محیط زیست و مدیریت بحران سازمان منطقه انرژی پارس هدف از برگزاری این مانور را بالا بردن توان عملیاتی و راهبری بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در شرایط اضطراری ذکر کرد.

آخوندی تصریح کرد: ارتقاء هماهنگی‌های درون بخشی و بررسی امکانات و تجهیزات بهداشتی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و نیروی انسانی و شناسایی نقاط ضعف و تهدیدات موجود نیز از اهداف برگزاری این مانور است.

وی با اشاره به حجم فعالیت‌های جاری و تعداد نیروهای انسانی شاغل در منطقه و تهدیدات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در موضوع سلامت و بهداشت یادآور شد: امیدوار هستیم با برگزاری این مانور گام‌هایی اساسی در راستای رفع نیازهای بهداشتی و امدادی و درمانی منطقه برداشته شود.

آخوندی اظهار داشت: از تمام امکانات و توان موجود برای افزایش سطح سلامت کارکنان پارس جنوبی بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول