اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف 267 کیلو تریاک در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر استان یک محموله تریاک در محور زاهدان به میرجاوه کشف و ضبط شد.

کشف 267 کیلو تریاک در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری اظهار داشت: سوداگران مرگ قصد داشتند این محموله تریاک را با یک دستگاه تویوتا وانت وارد شهرستان زاهدان کنند که با تلاش و هوشیاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان این محموله کشف و ضبط شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به دنبال اقدامات و اشرافیت اطلاعاتی خود موفق شدند اطلاعاتی در زمینه حمل و جابه‌جایی مواد مخدر به صورت کوله‌باری کسب کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دنبال یک ماه کار فنی و پلیسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند یک محموله تریاک را به صورت کوله باری به خاک کشور وارد و با استفاده از خودرو از مسیرهای فرعی وارد شهرستان زاهدان کنند.

ناظری تصریح کرد: با کسب این اخبار بلافاصله اکیپ‌هایی مجهز از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تمامی مسیرهای فرعی و محورهایی که احتمال ورود این محموله تریاک می‌رفت را تحت نظر قرار دادند.

وی گفت: با اقدامات انجام شده صبح امروز یک دستگاه خودرو که قصد داشت از محور فرعی وارد جاده اصلی زاهدان به میرجاوه شود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات مقدار 267 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول