اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز:

محموله موادمخدر در حمل بار گوجه‌فرنگی در البرز کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 136 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک در حمل بار به صورت گوجه‌فرنگی و نیز دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

محموله موادمخدر در حمل بار گوجه‌فرنگی در البرز کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک باند تهیه و توزیع موادمخدر که در سطح گسترده در استان البرز فعالیت می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس دریافتند که یک محموله موادمخدر در قالب حمل بار به صورت گوجه‌فرنگی از یکی از استان‌های مرکزی بارگیری و از طریق یک دستگاه کامیون در حال انتقال به کرج می‌باشد.

سردار گودرزی اظهار داشت: با استقرار چندین اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از ساعت‌های اولیه روز گذشته در مسیرهای تردد کامیون مورد نظر و تحت کنترل قرار دادن خودروهای سنگین به صورت نامحسوس در نهایت کامیون مورد نظر مشاهده شد.

گودرزی بیان داشت: ماموران خودرو حامل موادمخدر را لحظه به لحظه تحت کنترل نامحسوس خود داشتند تا اینکه کامیون به سمت میدان میوه و تره‌بار کرج ادامه مسیر داده و در بیرون از میدان تره‌بار اقدام به تخلیه بار به داخل دو دستگاه خودرو نیسان وانت و یک‌دستگاه پراید می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران در هنگام تخلیه مواد در یک اقدام غافلگیرانه پس از توقیف هر چهار دستگاه خودرو چهار نفر از متهمان را دستگیر و مقدار 136 کیلو و 700 گرم موادمخدر از نوع تریاک را که در چهار بسته و در بین گوجه‌فرنگی‌ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول