اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی بیرجند خبر داد

کشف ‌‌6 تن مواد مخدر در بیرجند

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی بیرجند از کشف و ضبط شش تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

کشف ‌‌6 تن مواد مخدر در بیرجند

به گزارش خبر گزاری فارس از بیرجند، محمد شجاعی‌نسب عصر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیرجند اظهار کرد: هر چه آسیب‌ها بیش‌تر باشد باید برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر فراگیرتر و جدی‌تر باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه اجرا و مقابله با قاچاق مواد مخدر و توزیع آن در سطح جامعه خیلی خوب بوده و فعالیت‌های خوبی در حوزه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد از طریق آموزش و پرورش و مشاوره انجام شده است.

دستگیری 967 حمل‌کننده مواد در بیرجند

فرمانده ‌‌انتظامی بیرجند افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان‌های بیرجند و خوسف شش تن انواع مواد مخدر کشف ‌و ضبط شده است.

شجاعی‌نسب اضافه کرد: در راستای کشف این میزان مواد مخدر 335 توزیع‌کننده و 967 حمل‌کننده مواد مخدر دستگیر و 185 خودرو در این شهرستان توقیف شده‌اند.

وی گفت: در زمینه آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد نهادهای و ادارات مختلف تلاش‌هایی را داشته‌اند که نیاز به توجه بیشتری در این زمینه داریم.

ضرورت توجه و حمایت بیشتر نسبت به معتادان بهبودیافته

فرمانده ‌انتظامی بیرجند اظهار کرد: با وجود هزینه‌های سنگینی که داریم وقتی معتادان بهبود یافته به جامعه برمی‌گردند چون از حمایت‌های کافی برخوردار نیستند و  شغل و مسکن مناسبی ندارند مجدد به سراغ مواد رفته و معتاد می‌شوند.

شجاعی‌نسب متذکر شد: اگر همه سازمان‌ها در بحث حمایت از معتادان با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند این همکاری‌ها و تلاش‌ها سبب می‌شود آنها فعالیت‌های سالم داشته باشند.

انتهای پیام/2248/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول