اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد

کشف 160 میلیون ریال کالای احتکار شده در سبزوار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در اجرای طرح بازدید از صنوف متخلف و مبارزه با اخلالگران اقتصادی در شهرستان سبزوار خراسان رضوی، 160 میلیون ریال کالای احتکار شده کشف و ضبط شد.

کشف 160 میلیون ریال کالای احتکار شده در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در راستای طرح تشدید و برخورد با اخلال‌گران اقتصادی ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این فرماندهی، واحد صنفی متخلفی را در این شهرستان شناسائی کردند.

سرهنگ « آزادواری» افزود: با شناسائی محل، اکیپی از ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان به انبار مورد نظر، واقع در حاشیه یکی از میادین اصلی شهر سبزوار اعزام شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در بازرسی از انبار موصوف مقدار دو هزار 500 کیلوگرم برنج، یک‌هزار و 160 بسته ماکارونی و انواع چای که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی نگهداری می‌شد، کشف و متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: بر اساس نظریه کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی ارزش ریالی کالای کشف شده بالغ بر 160 میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن آخر سال اینگونه بازدیدها به صورت محسوس و نامحسوس با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضائی و اداره صنعت، معدن و تجارت ادامه و با هر گونه احتکار به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ آزادواری در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی و برخورد با کسانیکه بخواهند امنیت بازار را به خطر بیاندازند در دستور کار جدی این پلیس خواهد بود و به هیچ عنوان اجازه ناامن کردن وضعیت اقتصادی مردم را به افراد سوء‌استفاده‌گر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/70005/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول