اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 10 کیلوگرم تریاک در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی از کشف 10 کیلوگرم تریاک و دستگیری راننده خودرو حامل موادمخدر در این استان خبر داد.

کشف 10 کیلوگرم تریاک در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدعلی باغبان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای پیگیری پرونده‌های قاچاقچیان کلان مواد مخدر در سطح استان مشخص شد یکی از توزیع کنندگان کلان مواد مخدر در شهرستان اهر با تعدادی از عناصر تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان تهران اقدام به خرید مواد مخدر می‌کند و از طریق رانندگان خودروهای سواری مواد را به این استان انتقال می‌دهد.

وی بیان کرد: به علت اهمیت کار، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفته و طی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد فردی به همراه خانواده خود و با استفاده از سواری شخصی از مقصد تهران مبادرت به حمل مقادیر کلانی مواد مخدر جهت تحویل، قصد ورود به استان و شهرستان اهر را دارند.

این مقام مسئول گفت: اقدامات لازم در خصوص شناسایی فرد مورد نظر و خودروهای مورد استفاده وی انجام گرفت و نهایتا مشخص شد که شخصی به هویت «ح - ا» به همراه همسر خود با استفاده از خودروی شخصی مبادرت به حمل مواد می‌کند.

باغبان اذعان کرد: بلافاصله اکیپ عملیاتی این پلیس در محورهای مواصلاتی استان مستقر و به صورت نامحسوس خودروهای عبوری را تحت مراقبت ویژه قرار دادند که نهایتا با هماهنگی سلسله مراتب اداری و نیز هماهنگی قضایی در حوالی پلیس راه تبریز - میانه خودروی مورد نظر متوقف می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در حین بازرسی اولیه مقدار 10 کیلوگرم موادمخدر که در داخل ساک دستی جاسازی و در صندلی عقب خودرو گذاشته شده بود کشف شد.

باغبان افزود: متهم اصلی پرونده تحت پیگرد قانونی بوده و اقدامات برای دستگیری وی ادامه دارد.

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول