اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان گوش به فرمان رهبر باشند / همه موظف به وحدت هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان باید گوش به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داده و از مسائل حاشیه‌ای بپرهیزند.

مسئولان گوش به فرمان رهبر باشند / همه موظف به وحدت هستیم

آیت‌الله علی اسلامی در حاشیه دیدار با کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد شال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تأکید بر لزوم اتحاد و یکپارچگی ملت و مسئولان اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال این هستند تا با ایجاد اختلاف به کشور ضربه وارد کرده و سبب یأس مردم شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را از یک ذلت به عزت رساند و امروز اقتدار و شرف نظام اسلامی مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان است.

وی با تصریح اینکه دانشگاه‌ها باید مروج فرهنگ انقلابی باشند، عنوان کرد: دین و علم هیچ‌گاه با یکدیگر تعارض نداشته و در اصل وحدت حوزه و دانشگاه اصلی واضح است چراکه این دو از ابتدا تاکنون با یکدیگر بوده‌ و در کنار هم گام برداشته‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش گسترده و چشم‌گیر مسئولان دانشگاه آزاد واحد شال در راستای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت و جذب دانشجویان بیان کرد: امیدواریم با همین سرعت گام‌های بزرگتری برداشته شده و دانشجویان بیشتری جذب این واحد ارزشمند دانشگاه آزاد شوند.

اسلامی علم و دین را مکمل یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: دین اسلام سفارشات فراوانی را برای کسب علم کرده است که باید تمام مسلمانان با اصل قرار دادن این الگو حرکت کرده و افتخار کسب کنند.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول