اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه و فرماندار دهگلان

از قهرمان کشتی دهگلانی تجلیل شد

خبرگزاری فارس: "پیام رحیمی" کشتی‌گیر قهرمان دهگلانی ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان و ورزشکاران این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.

از قهرمان کشتی دهگلانی تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، امام جمعه دهگلان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیام رحیمی با تاکید بر امر تهذیب، تحصیل و ورزش و تعامل ورزش و ارزش اظهار کرد: ورزش بهترین زمینه برای خودسازی است.

ماموستا ملاجمال جعفری جوانی را بهترین دوران برای ورزش خواند و اضافه کرد: سعی کنید هیچ‌گاه ورزش را ترک نکنید، همواره ورزشکار باشید و همراه با ورزش، اخلاق ورزشی را حفظ کنید.

وی با اشاره به کلام معروف «عقل سالم در بدن سالم است، افزود: زمانی می‌توانیم خوب فکر کنیم، خوب عبادت کنیم و یا خوب کار کنیم و موفق باشیم که بدن سالم داشته باشیم، به همین دلیل است که دین اسلام بسیار بر ورزش و سلامتی جسم تأکید دارد.

پیام رحیمی کشتی‌گیر دهگلانی که از استان کردستان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور شرکت کرده بود توانست در وزن 60 کیلوگرم جوانان عنوان سوم رقابت‌های را از آن خود کند.

در این مسابقات 400 کشتی‌گیر در هشت وزن‌های 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم از سراسر کشور به مدت 3 روز کشتی گرفتند.

پیام رحیمی کشتی‌گیر نام آور کردستانی کسب عنوان اول نوجوانان کشور، عنوان سوم نونهالان کشوری و کسب عنوان چهارم حضور در مسابقات اوپن (عمومی ) کشوری در کارنامه درخشان خود دارد.

در پایان با اهدای لوح و هدایایی از این قهرمان کشتی دهگلان تجلیل شد.

شهرستان دهگلان یکی از شهرستان‌های مستعد در زمینه ورزش‌های کشتی و رزمی است.

انتهای پیام/79013/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول