اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی آمادگی کامل برای برگزاری جشنواره نخبگان را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی با آمادگی کاملی به استقبال برگزاری دومین دوره جشنواره استانی علم، فناوری و شکوفایی با رویکرد نقش مخترعان و مبتکران در اقتصاد مقاومتی می‌رود.

آذربایجان‌غربی آمادگی کامل برای برگزاری جشنواره نخبگان را دارد

به گزارش فارس از ارومیه، طاهر بخشایی ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره استانی علم، فن‌آوری و شکوفایی با رویکرد نقش مخترعان و مبتکران در اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین‌بار در سال ‌جاری در استان به اجرا درآمده است،‌ اظهار داشت: با برگزاری موفقیت‌آمیز اولین جشنواره استانی علم، فن‌آوری و شکوفایی، آمادگی کاملی برای برگزاری دوره‌های بعدی جشنواره در استان داریم.

وی با اشاره به تعداد طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خاطرنشان کرد: تعداد 169 طرح به دبیرخانه جشنواره علم، فن‌آوری و شکوفایی از طرف نخبگان استان ارسال شد که از این طرح‌ها تعداد 80 طرح مجوز ورود به جشنواره را اخذ کردند.

بخشایی با بیان اینکه این جشنواره در پنج بخش برگزار شد،‌ تصریح کرد: بخش طرح‌های کشاورزی،‌ صنعت و مکانیک،‌ عمران،‌ برق و الکترونیک و مخابرات،‌ پزشکی از جمله پنج بخش جشنواره را شامل می‌شود.

مدیر اجرایی اولین جشنواره استانی علم، فناوری و شکوفایی صندوق حمایت از نوآوران و ایده‌پردازان، شهرداری ارومیه، مرکز آموزشی شهید فهمیده، پارک علم و فناوری ارومیه، فرهنگسرای جوان ارومیه را از جمله دستگاه‌های اجراکننده این جشنواره برشمرد.

انتهای پیام/61009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول