اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کارگروه صندوق بازنشستگان مس خبر داد

اعطای وام 10 میلیونی به 800 بازنشسته‌ مس

خبرگزاری فارس: عضو کارگروه تخصصی صندوق بازنشستگان مس ایران از ارائه وام 10 میلیونی به بازنشسته‌ها همچون شاغلان برای قشر بازنشسته مس خبر داد و گفت: تعداد 800 نفر قبل از سال نو از این وام بهره‌مند می‌شوند.

اعطای وام 10 میلیونی به 800 بازنشسته‌ مس

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، پورمحمدی ظهر امروز در حاشیه آیین تجلیل از مدیرعامل صندوق بازنشستگان شرکت ملی مس ایران عدم کارشناسی مسئولان و بازنشستگی پیش از موعد مقرر را ظلم به بازنشسته‌ها خواند و اظهار داشت: شکاف عمیقی که اخیرا به وجود آمد و عدم رضایت بازنشسته‌ها را در پی داشت، رفع شد.

وی افزود: سهام ترجیحی که حق بازنشسته‌ها بود و مزایایی که قبلا به بازنشسته‌ها داده می‌شد، پرداخت وام و بحث سالی یک ماه همه مطالبات بازنشسته‌ها بودند که به یاری خدا و پیگیری‌ها رو به تحقق هستند و بسیاری از آنها محقق شده است.

وی ارائه وام 10 میلیونی به بازنشسته‌ها همچون شاغلان را از الطاف دیگر برای قشر بازنشسته مس دانست و ابراز داشت: تعداد 800 نفر قبل از سال نو از این وام بهره‌مند می‌شوند.

پورمحمدی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات بازنشسته‌ها که به معضلی تبدیل شده، اشتغال فرزندان بازنشسته‌ها است که در مرحله اول پذیرفته می‌شوند، اما در مرحله‌های بعدی مردود که باید در این مورد اولویت برای اشتغال با این افراد باشد، زیرا حق آنها است.

عضو کارگروه تخصصی صندوق بازنشسته‌های مس ایران وحدت در تمام زمینه‌ها را موجب پیشرفت و موفقیت دانست و عنوان کرد: اگر امروز جامعه‌ای اسلامی و آرام داریم به واسطه وحدت و همدلی ملت است و این وحدت و همدلی در بین اعضای صندوق بازنشستگان شرکت ملی مس ایران موجب انتخاب مدیری لایق و در نتیجه رضایت کامل اعضای صندوق شده است.

انتهای پیام/80016/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول