اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت مسئولان صورت گرفت

آغاز عملیات ساخت نخستین بیمارستان در فردیس کرج

خبرگزاری فارس: با همت مسئولان و پیگیری‌های مردم در فردیس امروز عملیات ساخت نخستین بیمارستان در فردیس کرج آغاز شد.

آغاز عملیات ساخت نخستین بیمارستان در فردیس کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این بیمارستان با نام به آفرین در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در 10 طبقه ساخته می‌شود.

موسس ساخت این بیمارستان دکتر بهروز تقوایی نیا در این مراسم اظهار داشت:  با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این بیمارستان شامل تصویربرداری، آزمایشگاه، پزشکی هسته‌ای، جراحی قلب، مراقبت‌های ویژه (سی.سی.یو و آی.سی.یو)، نوزادان، بیماری‌های زنان و ناباروری است.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده این بیمارستان 100 تختخوابی ظرف 36ماه ساخته می‌شود.

تقوایی نیا بودجه اولیه برای ساخت این بیمارستان را 180 میلیارد ریال برآورد کرد.

در ادامه این مراسم امام جمعه فردیس کرج نیز طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به نرخ جمعیت در منطقه فردیس مسئولان باید مشکلات و کمبودهای این منطقه را هر چه سریع‌تر مرتفع کرده و خدمات را به مردم این منطقه ارائه کنند.

حجت‌الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: این منطقه با وجود جمعیت 500 هزار نفری فاقد بیمارستان بود و مردم مجبورند برای درمان به کرج و یا تهران مراجعه کنند.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده قرار است دو بیمارستان در این منطقه یکی ازسوی دولت و دیگری توسط بخش خصوصی ساخته شود که امروز پس از سال‌ها پیگیری عملیات اجرایی اولین بیمارستان خصوصی فردیس آغاز شد.

در ادامه این مراسم همچنین سیدعلی آقازاده شهردار کرج نیز طی سخنانی اعلام کرد: که شهرداری کرج آماده همکاری برای توسعه زیرساخت‌های درمانی است.

وی ادامه داد: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، در کنار سایر وظایف و مسئولیت‌های عمرانی و خدماتی خود، گام‌های اساسی در راستای پاسخگویی به مطالبات اجتماعی شهروندان برداشته و زمین احداث بیمارستان دولتی فردیس به مساحت 15 هزار مترمربع در اراضی معروف 110 در منطقه 10 شهرداری کرج نیز در راستای همین سیاست‌ها و اهداف اختصاص یافته است و امیدواریم هر چه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام/2302/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول