اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت صنایع دستی کرمان

صنایع دستی کرمان رتبه سوم مرغوبیت را دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: استان کرمان در داوری نشان مرغوبیت مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

صنایع دستی کرمان رتبه سوم مرغوبیت را دارد

علی زاهدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مراسم تقدیر از صنعتگران برگزیده کشور در داوری نشان بین‌المللی مرغوبیت سال 2012 در جزیره قشم برگزار شد و برگزیدگان از سوی یحیی رحمتی معاون صنایع دستی ایران و هاویرتانن مدیر منطقه‌ای سازمان یونسکو هدایای خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در داوری نشان مرغوبیت مقام سوم را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: عبدالعلی عسکری‌فر، ناصر خلیل‌زاده‌ماهانی، علیرضا رشیدی، حمید ابراهیمی، نصرت عبدالرحمانی، اعظم نادری‌نسب، محمدرضا انجامی و مهدیه ضیاءالدینی از صنعتگران استان کرمان در این مراسم شرکت کردند.

موفقیت طرح استفاده رایگان از خانه صنایع دستی کرمان

وی با اشاره به موفقیت طرح استفاده رایگان هنرمندان صنایع دستی از خانه صنایع دستی افزود: برای ترغیب، تبلیغ و بازاریابی هنرمندان صنایع دستی از ابتدای دی ماه جاری خانه صنایع دستی کرمان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت که با استقبال بالای هنرمندان مواجه شد.

زاهدیان بیان کرد: تاکنون 12 نمایشگاه در رشته‌های پته و سرمه‌دوزی، گلیم و قلاب‌بافی،  مشبک، معرق و همچنین نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه هفت‌سین، تندیس‌های چوبی و .... خانه صنایع دستی کرمان برپا شده است.

وی ابراز داشت: هنرمندان و صنعتگران کرمانی می‌توانند برای معرفی آثار هنری خود به معاونت صنایع دستی مراجعه کنند تا این مکان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گیرد.

این مسیول خاطر نشان کرد: استان کرمان دارای هنرمندان شاخصی است که می‌توانند با معرفی آثارشان به رونق اقتصادی خانواده خود کمک کنند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول