اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ازنا:

ازنا در بخش تولید لوبیا و گندم رتبه اول استانی را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ازنا گفت: ازنا در بخش تولید لوبیا و گندم رتبه اول استانی را دارد.

ازنا در بخش تولید لوبیا و گندم رتبه اول استانی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، محمود ابوالحسنی امروز در جلسه کارگروه آب، خاک، کشاورزی با بیان آماری کلی از میزان زمین‎های کشاورزی ، متوسط ریزش باران ،بیان محصولات شاخص شهرستان و همچنین وجود صنایع تبدیلی گفت: شهرستان ازنا در بخش کشاورزی در جایگاه ویژه‎ای در سطح استان قرار دارد و در اغلب شاخص‎ها نیز در سطح استان اول می‎باشد.

وی با توجه به گسترش استفاده از علم و فناوری نانو در بخش کشاورزی اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که در این زمینه در شهرستان ازنا انجام شده می‎بایست این روند با سرعت بیشتری انجام شود.

ابوالحسنی یادآور شد: با توجه به اینکه در بخش تولید لوبیا و گندم شهرستان ازنا رتبه اول استان و در بخش پرورش آبزیان رتبه دوم استانی را دارا می‎باشد باید برنامه‎های کارشناسی و منظمی را برای حفظ این جایگاه داشته باشیم.

فرماندار ازنا با اعلام اینکه این شهرستان در زمینه بیمه کشاورزان رتبه اول کشوری را دارا می‎باشد، گفت: شهرستان ازنا اولین و تنها شهر در استان است که برای محصولات کشاورزی شهرستان گواهی سلامت دریافت کرده است.

وی در ادامه با توجه به قاچاق دام و طیور که در ماه‎های گذشته اتفاق افتاده عنوان کرد: خروج دام از شهرستان می‎‎بایست حتما با مجوز اداره دامپزشکی صورت بپذیرد و در راستای جلوگیری از این موضوع نیاز به تعامل هر چه بیشتر نیروی انتظامی و پلیس راه داریم.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول