اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی از آغاز رقابت‌های قهرمانی دوچرخه‌سواری این استان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان خبر داد.

برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالقاسم باروح، امروز در نشست خبری با بیان این مطلب افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان با حمایت موسسه مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده) در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در دو بخش پیست و جاده از روز پنجشنبه 10 اسفندماه آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود بیش از 20 تیم از تمامی شهرستان‌های استان در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در روز پنجشنبه مسابقات چهار کیلومتر انفرادی و تیمی به صورت صبح و بعدازظهر در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار می‌شود، گفت: در روز جمعه نیز از ساعت هشت صبح مسابقات دور حذفی از تقاطع بلوار خیام و بلوار سجاد مشهد آغاز می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حوزه دوچرخه‌سواری بانوان در مشهد مشکل خاصی وجود ندارد، عنوان کرد: بانوان می‌توانند با حجاب متعارف و در فضاهای مناسب بدون هیچ مانعی دوچرخه‌سواری کنند.

وی با بیان اینکه یک دوره همایش دوچرخه‌سواری عمومی آقایان نیز در روز 18 اسفندماه از بلوار امامت (درب پارک ملت) تا بلوار شریعتی قاسم‌آباد مشهد برگزار می‌شود، عنوان کرد: در حوزه دوچرخه‌سواری بانوان نیز متناسب با برنامه‌های فدراسیون برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

باروح با اشاره به برگزاری رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی بانوان کشور در خردادماه سال آینده، افزود: در حال حاضر بانوان دوچرخه‌سوار خراسان رضوی نیز با تمرینات منظم زیر نظر مربیان در حال آماده‌سازی خود برای رقابت‌های سال 1392 هستند.

وی با تاکید بر لزوم همگانی کردن ورزش دوچرخه‌سواری و تلاش‌های شهرداری با بهره‌برداری از 150 ایستگاه دوچرخه‌سواری تا پایان سال جاری، گفت: علاوه بر فرهنگ‌سازی توسط رسانه‌ها، بخش دولتی و خصوصی نیز باید با ایجاد بستر مناسب و وارد کردن تجهیزات ارزان و در دسترس عموم با همگانی کردن این ورزش در کاهش ترافیک شهری و آسیب‌های اجتماعی دیگر تلاش کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی ضمن با اهمیت دانستن گسترش و توسعه این ورزش در تمام شهرستان‌های استان علاوه بر شهر مشهد، افزود: باید تلنگری به مسئولان زده شود تا با جدیت بیشتری به دوچرخه‌سواری در شهرستان‌ها توجه داشته باشند و کم‌کاری نکنند.

وی بر تعامل دوسویه حامیان مالی و دست‌اندرکاران ورزش تاکید کرد و گفت: بودجه‌ها و کمک‌هایی که به هیئت‌ها می شود جوابگوی هزینه‌های برگزاری مسابقات و اعزام‌ها نخواهد بود.

باروح با بیان اینکه مسئولان باید با حامیان مالی ورزش تعامل مثبت داشته باشند تا رغبت آنان برای ورود به ورزش افزایش یابد، عنوان کرد: با همکاری‌هایی که بانک آینده با هیأت داشته است درصدد هستیم حتی با ارائه تسهیلات به دوچرخه‌سواران برای خرید دوچرخه و تجهیزات به آنها کمک شود و قهرمانان دوچرخه‌سواری مشهدی که در استان‌های دیگر رکاب می‌زنند، به استان بازگردند.

انتهای پیام/70009/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول