اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم‌:

فعالیت در حوزه‌های علمی و فناوری امری ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: فعالیت در حوزه‌های علمی و فناوری امری بسیار ضروری است که باید به طور جدی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

فعالیت در حوزه‌های علمی و فناوری امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای دانش‌آموزی این شهرستان اظهار داشت: وجود شورای دانش‌آموزی قوی سبب می‌شود تا مشکلات دانش‌آموزان کاسته شود.

وی ادامه داد: شهرستان بم دانش‌آموزان و فرزندان نام‌آور و با‌استعداد زیادی دارد که سعی خو‌اهیم کرد در مورد ارتقای سطح آموزشی و علمی آنان تلاش کنیم.

زین‌الصالحین افزود: اگر دانش‌آموزان در مسیر آموزش قرار ‌گیرند ما به هدف خود می‌رسیم و همچنین اگر مدیران و معلمان برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند ما در مورد تحصیل و تذهیب موفق هستیم.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان ما باید تقوا را سرلوحه کار قرار دهند، تصریح کرد: فعالیت در حوزه‌های علمی و فناوری امری بسیار ضروری است که باید به طور جدی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

فرماندار بم به برگزاری نشست نخبگان اشاره کرد و افزود: حمایت همه جانبه از دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و همچنین مبتکران کشور وظیفه همه مسئولان است و در این زمینه نیز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

زین‌الصالحین گفت: همه شهروندان بمی به ویژه قشر جوان باید با استفاده از توان و ظرفیت‌های خود در راستای اعتلای نام بم قدم بردارند.

محمود مهدوی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بم از حضور دانش‌آموزان بم در مسابقات رباتیک کشوری خبر داد و گفت: در این مسابقات دانش‌آموزان توانستند مقام دوم را کسب کنند.

وی افزود:‌ دانش‌آموزان شهرستان استعدادهای خوبی دارند که امیدوارم با تلاش معلمان در تمام‌ عرصه‌های علمی شاهد موفقیت آنها باشیم.

به گزارش فارس در این جلسه مواردی از جمله راه‌اندازی پژوهش‌سرا، تشکیل کلاس‌های فوق‌برنامه، جلوگیری از حضور دانش‌آموزان غیر ‌بومی در مدارس و استفاده از سهمیه بومی در قبولی دانشگاه علوم پزشکی و کمک مالی برای ربات توسط دانش‌آموزان مطرح شد.

فرماندار، رئیس شورای شهر و رئیس آموزش و پرورش بم مبلغ 15 میلیون ریال برای ساخت ربات به دانش‌آموزان هدیه کردند.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول