اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار حزنی خبر داد

اجرای 11 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه از اجرای 11 هزار و 600 پروژه محرومیت‌زادیی و مردم یاری در سراسر کشور خبر داد.

اجرای 11 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سردار سید ضیاءالدین حزنی در جریان افتتاح مسجد ولی عصر (عج) روستای «کلاشم پایین» این شهرستان با اشاره به ضرورت توجه عمیق بر دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پرچم دین و خدمتگزاری صادقانه در کشور را برافراشته کرد.

*راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاقی محکم با رهبری است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مدت 34 سال از عمر خود همواره در معرض ترفندهای شوم و تفرقه ‌افکنی دشمنان بوده است، ادامه داد: دشمنان خارجی و داخلی نظام و انقلاب در ایجاد تفرقه و دلسردی بین مردم همواره فعال هستند.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه با تأکید بر شرکت باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه جاری، خاطر نشان کرد: شرکت در این راهپیمایی نوعی وفاداری و تجدید میثاق دوباره و محکم با شهدای انقلاب، امام راحل و رهبری است.

وی تصریح کرد: پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی حیات تازه‌ای به جهان اسلام بخشید که این انقلاب اکنون در سراسر دنیا در حال گسترش است.

*اجرای 11 هزار پروژه محرومیت‌زادیی در کشور

حزنی با اشاره به برکات نظام و انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی عزمی قوی و تلاشی مضاعف در راستای محرومیت و خدمت‌رسانی را در ملت و مسئولان کشور ایجاد کرده است.

وی از اجرای 11 هزار و 600 پروژه در حوزه محرومیت‌زدایی و مردم یاری در سراسر کشور خبر داد و یادآور شد: مأموریت این قرارگاه در راستای کمک به اهداف نظام جمهوری اسلامی برای ایجاد سازندگی بیشتر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه با بیان اینکه این قرارگاه در برخی موارد پروژه‌های احداثی در خارج از مرزهای کشور را نیز به ‌عهده می‌گیرد، عنوان کرد: قرارگاه سازندگی کوثر تنها پروژه‌هایی را در داخل و خارج از کشور به ‌عهده می‌گیرد که اعتبار ساخت آن ها بیش از 300 میلیارد تومان باشد.

وی گازرسانی، راه‌سازی، احداث تونل و سد سازی را از جمله پروژه‌های در دست اقدام قرارگاه سازندگی کوثر سپاه عنوان کرد و بیان داشت: سود حاصل از این پروژه‌ها در سراسر کشور برای مردم هزینه می‌شود.

*ساخت 2700 مسجد در مناطق محروم کشور

حزنی از ساخت بالغ بر دو هزار و 700 مسجد در مناطق محروم کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: برای ساخت هر مسجد بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: بیش از سه هزار و 100 مسجد نیز با کمک‌های 100 تا 600 میلیون ریالی قرارگاه مذکور در کشور بازسازی شده است.

فرمانده سازندگی قرارگاه کوثر سپاه با بیان اینکه بیشتر پروژه‌های احداثی این قرارگاه زود بازده است، ابراز داشت: بخش زیادی از این پروژه‌ها در مناطق محروم و دور افتاده و حتی مرزی کشور در حال انجام است.

*افتتاح مسجد ولی عصر(عج) صومعه‌سرا

وی با اشاره به ساخت مسجد ولی عصر(عج) روستای «کلاشم پایین» گفت: این مسجد با زیربنای یک‌ هزار متر در دو طبقه و با اعتباری بیش از 600 میلیون ساخته شده است.

به گفته حزنی، 220 میلیون تومان از کل مبلغ هزینه شده برای ساخت مسجد مذکور از طریق خود یاری مردم و 25 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات قرارگاه سازندگی کوثر سپاه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول