اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک صادرات کردستان اعلام کرد

اختصاص 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک صادرات کردستان از اختصاص 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس خبر داد.

اختصاص 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام عدل‌ستا ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد کردستان در سنندج اظهار کرد: سهم امسال بانک صادرات در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان 16 میلیارد تومان است که تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون تومان آن محقق شده است.

به گفته وی، پرداخت این میزان تسهیلات موجب ایجاد 400 شغل جدید برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در سطح استان شده است.

مدیر امور شعب بانک صادرات کردستان از کمیته امداد امام خمینی به عنوان یکی از نهادهای موفق در بحث ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان نام برد و گفت: رویکرد جدیدی این نهاد در بحث ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی آنان ستودنی است.

به گفته وی، اقدامات موفق این نهاد در بحث ایجاد اشتغال‌های پایدار و توانمندسازی مددجویان نگاه صرف حمایتی به این نهاد را در بین مردم تغییر داده است.

مدیر امور شعب بانک صادرات کردستان ابراز امیدواری کرد این حرکت روبه‌رشد با تلاش مدیریت کمیته امداد و سایر فعالان و کارکنان این نهاد در بحث ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان در استان همچنان ادامه داشته باشد.

عدل‌ستا ضمن قول مساعد در زمینه تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در سطح استان افزود: کمک به قشر نیازمند و محروم جامعه و تلاش در راستای توانمندسازی آنان رسالتی شرعی و ما به عنوان خادمین مردم در این جایگاه تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق این مهم انجام می‌دهیم.

وی گفت: تذکرات لازم به شعبات کم کار بانک صادرات در خصوص پرداخت به موقع تسهیلات به مددجویان داده می‌شود کما اینکه شعبات ما آمادگی لازم برای پرداخت به موقع تسهیلات را دارند.

به گفته وی، تقسیم سهمیه پرداخت تسهیلات برای شعبات استانی ارسال شده و به منظور تسریع در امور پرداخت تسهیلات در شهرستان سنندج نیز شعبات بیشتری معرفی شده‌اند.

وی در پاسخ به خواسته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان برای شرکت هدفمند در جشن ملی نیکوکاری نیز عنوان کرد: کارکنان بانک صادرات طی سال‌های گذشته همواره به صورت خودجوش در این جشن بزرگ ملی شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بانک صادرات استان امسال نیز برای شرکت هدفمند و چشمگیر در جشن نیکوکاری ضمن حضور همکاران در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، آماده هر نوع همکاری هستند.

انتهای پیام/79002/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول