اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل خبر داد

آغاز مسابقات فوتسال جام ادارات با حضور 6 تیم در هفتکل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل از آغاز مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل خبر داد و گفت: این رقابت‌ها با حضور شش تیم در حال برگزاری است.

آغاز مسابقات فوتسال جام ادارات با حضور 6 تیم در هفتکل

نعمت‌الله پای‌‌خسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: رقابت فوتسال جام ادارات هفتکل با حضور شش تیم فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این شش تیم در دو گروه سه تیمی به صورت گروهی با هم رقابت خواهند کرد تا قهرمان این دوره از مسابقات فوتسال مشخص شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل در ادامه به بیان برخی جزئیات این مسابقات پرداخت و گفت: در گروه "الف" تیم‌های شرکت سیمان خوزستان (هفتکل)، شرکت پتروپارت و نمک‌زدایی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در گروه "ب" نیز تیم‌های آب و برق، نیروی انتظامی و راه و شهرسازی با هم مسابقه می‌دهند.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل در یک هفته با هم رقابت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: پس از پایان رقابت‌های گروهی تیم اول گروه "الف" با تیم دوم گروه "ب" با هم به رقابت می‌پردازند و یک تیم به مسابقه پایانی راه می‌یابد.

پای‌خسته اضافه کرد: همچنین برای مشخص شدن تیم دوم راه‌یافته به مسابقه فینال تیم دوم، گروه "الف" با تیم اول گروه "ب" با هم مسابقه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در پایان یک هفته رقابت تیم‌های فوتسال، دو تیم برتر با هم رقابت می‌کنند، تصریح کرد: در بازی پایانی دو تیم با امتیاز بالاتر این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند تا قهرمان مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل مشخص شود و جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد.

به گفته رئیس هیئت فوتبال شهرستان هفتکل، مسابقات فوتسال جام ادارات هفتکل با حضور شش تیم در سالن ولایت اداره ورزش و جوانان این شهرستان در حال برگزاری است.

پای‌خسته در پایان از همکاری اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این دوره از مسابقات تشکر کرد و گفت: رضا کوهباهی، میلاد شاه مکوند، احسان مکوندی، محمود زمانی، محمود حیدرزاده، مهرداد جانکی و پژمان مرادی قضاوت این دوره از مسابقات فوتسال هفتکل را بر عهده دارند.

انتهای پیام/72001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول