اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

هوشمندسازی بیش از 1200 کلاس درس در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در حال حاضر یک‌ هزار و 227 کلاس درس در استان بوشهر هوشمندسازی شدند و از این حیث بوشهر سومین استان کشور است.

هوشمندسازی بیش از 1200 کلاس درس در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه رباتیک آموزش و پرورش در بوشهر با اشاره به نقش آموزش و پرروش در توسعه فعالیت‌های علمی اظهار داشت: باید از فرصت‌های پیش آمده در مسیر توسعه فعالیت‌های علمی استفاده کنیم.

وی با اشاره به رتبه 16 ایران در تولید علم اضافه کرد: ایران اسلامی در سال‌های اخیر در عرصه فعالیت‌های علمی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و باید با همت و تلاش این روند را ادامه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با وجود موقعیت ایران در عرصه‌های مختلف باید تلاش خود را بیشتر و زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان را فراهم کنیم.

رضایی با اشاره به نمایشگاه رباتیک در بوشهر گفت: باید از نمایشگاه تخصصی هوشمند سازی مدارس و رباتیک برای رسیدن به  قله‌های پیشرفت و ترقی استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امروز هوشمندسازی مدارس از مهمترین مطالبات بحق دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها به شمار می رود.

رضایی درباره جایگاه رباتیک دانش‌آموزان استان بوشهر نیز یادآور شد: دانش‌آموزان این استان به‌ویژه در مقطع ابتدایی در بخش رباتیک پیشتاز هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروز باید با استفاده و بهره‌گیری از روش‌های مدرن فناوری دراین عرصه گام برداریم و هوشمندسازی مدارس نمونه‌ای از این پیشرفت است.

رضایی گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 227 کلاس درس در استان بوشهر هوشمندسازی شدند و از این حیث بوشهر سومین استان کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: با حمایت‌های استاندار بوشهر 10 میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس در استان بوشهر هزینه می‌شود ضمن اینکه دو میلیارد ریال هم از کمک‌های مردمی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول