اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کمیته امداد کنگان خبر داد

خدمات‌رسانی مستمر به 1500 دانش‌آموز مددجو در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی مستمر به هزار و 500 دانش‌آموز مددجو در این شهرستان خبر داد.

خدمات‌رسانی مستمر به 1500 دانش‌آموز مددجو در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: کمیته امداد خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌دهد و روزبه‌روز این خدمات گسترش می‌یابد.

وی افزود: برای توانمند‌سازی خانواده‌ها و ایجاد اشتغال پایدار مددجویان اقدامات خوب و قابل قبولی در سطح شهرستان انجام شده است که امیدواریم این روند تداوم یابد.

شمس‌الدینی خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش امری مهم و مقدس است که سبب رشد و پیشرفت فرزندان مددجویان می‌شود و گامی در زمینه توانمندسازی خانوارهاست.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی کنگان گفت: بر اساس آمار موجود هزار و 500 دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد قرار دارند که در چند کارگروه اشتغال، بهداشت و درمان و بخش فرهنگی از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

شمس‌الدینی با اشاره به اهمیت پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها اضافه کرد: در این پایگاه‌ها که هر ساله در مدارس برگزار می‌شود، مشارکت همه دانش‌آموزان را شاهد هستیم به طوری که در سال گذشته چند آموزشگاه میزان بالایی از مشارکت را داشتند و مورد تشویق قرار گرفتند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی کنگان اضافه کرد: در جشن عاطفه‌ها به منظور تشویق بیشتر دانش‌آموزان کمک‌های مدارس نیز به طور کامل برای مساعدت به امور فرهنگی به مدارس برگشت داده می‌شود.

وی اضافه کرد: همکاری مردم با کمیته امداد بسیار خوب و قابل قبول است و بدون همکاری و مشارکت خانواده‌ها به هیچ موفقیتی نمی‌رسیم.

شمس‌الدینی گفت: رفع معضل فقر و کمک به استقلال خانواده‌ها امر مهمی است که در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم در انجام ماموریت و وظیفه محوله موفق شویم.

انتهای پیام/2451/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول