اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

مسئولان دغدغه فرهنگی داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: باید به منظور جلوگیری از آسیب‌های دشمن همه مسئولان دغدغه فرهنگی داشته باشند و در اجرای امور فرهنگی فقط چند نهاد مرتبط با آن را تنها نگذارند.

مسئولان دغدغه فرهنگی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: حضور اتباع غیر مجاز که بیشتر آنها را افغانی‌ها تشکیل می‌دهند آن هم به صورت غیر مجاز در شهرستان نرماشیر مسئله مناسبی نیست و باید از حضور و فعالیت این افراد جلوگیری شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر بازار افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال برای نظارت بیشتر بر بازار و قیمت‌ها باید اکیپ‌های بازرسی بیشتر از گذشته فعال شوند و مسئولان مربوطه نیز در تامین مایحتاج مورد تقاضای مردم دقت لازم را داشته باشند.

فرماندار نرماشیر در زمینه پدافند غیر عامل توصیه‌هایی به مسئولان اجرایی شهرستان داشت و گفت: با توجه به اینکه دفاع غیر عامل در مقابله با تهدیدات و حملات کشورهای مهاجم امری بسیار مهم و ضروری است، باید به منظور جلوگیری از این آسیب‌ها و تقلیل خسارات همه مسئولان دغدغه فرهنگی داشته باشند و در اجرای امور فرهنگی فقط چند نهاد مرتبط با آن را تنها نگذارند.

سام‌نژاد به نزدیکی زمان انتخابات اشاره و عنوان کرد: از آن جا که انتخابات مهمی را در پیش رو داریم و دشمن برنامه‌های مخرب خود را از مدت‌ها قبل آغاز کرده است، از همین حالا باید در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات داشته باشیم و نهادهایی که مجری و مسئول تهیه امکانات هستند در برنامه‌های خود به این امر مهم توجه کنند.

فرماندار نرماشیر با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات دولتی، صرفه‌جویی در مصارف اداری را خواستار شد و افزود: صرفه‌جویی به نوعی حرکت کردن در راستای اقتصاد مقاومتی است و دستگاه‌های دولتی باید آن را مد نظر داشته باشند.

سام‌نژاد تصریح کرد: در یک سال گذشته خدمات بسیار ارزنده‌ای از سوی دولت به مردم ارائه شده، اما بحث اطلاع‌رسانی این خدمات توسط ادارات و نهادها به خوبی صورت نگرفته است، لذا باید در این زمینه روابط عمومی ادارات بهتر و بیشتر فعالیت کنند و با خبرنگاران ارتباط بیشتری داشته باشند.

وی از فعالیت خبرنگاران رسانه‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: مسئولان مرکز شهرستان و بخش روداب می‌توانند در انعکاس اخبار و اطلاعات ادارات و نهادهای خود با خبرنگاران هماهنگی کنند.

انتهای پیام/80026/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول